Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beert schreef:Een praktische vraag. Wij hebben drie honden. Het lijkt me heel leuk om met de sodapups aan de slag te gaan, maar er is zoveel keus. Hebben jullie advies gebaseerd op onze honden?
De eerste is een dame van 12 kilo. Normale neus en heel veel doorzettingsvermogen als het op voedsel aankomt.
Dan is er ook onze huisvuilnisbak van 25 kilo. Die doet alles voor eten en eet ook snel. Hij heeft een beetje een brede bek (dogachtig).
beert schreef:Een praktische vraag. Wij hebben drie honden. Het lijkt me heel leuk om met de sodapups aan de slag te gaan, maar er is zoveel keus. Hebben jullie advies gebaseerd op onze honden?
De eerste is een dame van 12 kilo. Normale neus en heel veel doorzettingsvermogen als het op voedsel aankomt.
Dan is er ook onze huisvuilnisbak van 25 kilo. Die doet alles voor eten en eet ook snel. Hij heeft een beetje een brede bek (dogachtig).
Marisje76 schreef:Wat een leuk topic..ik heb een pup van 4 maanden en kan wel wat ideetjes gebruiken.
Ik voer haar wel gewoon brokken maar als verrijking zie ik leuk dingen voorbij komen.
Een slowfeeder bak is alleen geen succes want ze is zo slim ze gooit hem binnen 10 seconden op z'n kop...
Een iets dieper likmatje waar ik geprakte dingen in kan doen kan dus wel
Deau schreef:Wat een heerlijke bakken weer!
Ik zie dat sommige soms iets gevroren geven. In de zin van yoghurt met fruit, met een visje en dat eventjes in de diepvries. Geef je dit dan ook bevroren?
Ik had altijd het idee dat dit te heftig zou zijn voor de maag.
Onze labrador van 10 maanden krijgt nu nog 2 dagen in de week pens, maar aangezien hij over circa 10 weken er een nieuw klein huisgenootje bij krijgt willen we overstappen op gestoomd vlees. Hij is namelijk een hele grote likkerd, er vooral nadat hij iets heeft gegeten. Volgens mij om zijn dankbaarheid te tonenVoor ons zelf vinden we het niet zo'n probleem als hij dan over onze handen likt, die wassen we gewoon even. Maar als er straks een baby in huis is ben ik daar toch een stuk voorzichtiger mee.
Vanuit Farmfood hebben we geleerd dat het dan het beste is om de dagen waarop hij rauw vlees krijgt om dan enkel rauw vlees te voeren. Ik zie hier dat meerdere dat met KVV in ieder geval niet doen, maar dan zal het met gestoomd vlees ook niet noodzakelijk zijn toch?