Niqui schreef:Yv_ schreef:Thanks voor de foto's. Denk dat dat echt nog wel te grof gaat zijn voor automatische kattenbak...
Slmt9, waarom ben jij van Almo afgestapt? Ook vanwege de prijs en dat het bij lange na niet zo zuinig is als dat ze zeggen?
Ik wil nog andere varianten van Biokat proberen, want de Diamond Care is tot nu toe wel de fijnste die ik in de tussentijd allemaal geprobeerd heb, alleen dus een paar dingetjes wat beter kan/moet.
Had het al eens genoemd, maar wij hebben een litter robot en zijn erg tevreden over de Sivocat supersoft grit (Hornbach). Die is fijn genoeg en klontert goed. De babypoedergeur ruik je niet.
Denk dat ik dat bericht heb gemist. Ga ik even opschrijven en volgende keer proberen. Is-ie er niet zonder geur?
.
(ik had die fijne/zand variant, geen ervaring met die grovere). Maar de Diamond Care heb je volgens mij ook nog een maat grover. Die staat ook nog op het lijstje om te proberen
Dan krijg ik ruzie met ze
. Kat graaft er goed in, mooie klonters en plakt niet aan de bodem. Na een week doe ik echter wel de hele bak verschonen, want merk dat er dan toch wel wat geurtjes beginnen te komen. Daarom dus niet zo heel zuinig in gebruik. Uitloop is ook echt gigantisch, ik denk zelfs nog erger dan bij de fijne variant van Almo Nature. Misschien doordat het zo licht van gewicht is? Geen idee. Al met al bevalt-ie tot nu toe wel, hij staat op een gedeelde plaats met Diamond Care. Ze doen eigenlijk precies hetzelfde maar het lichte gewicht heeft een kleine persoonlijke voorkeur. Zag een aanbieding bij bol; 30 liter voor 20 euro, dus die wordt morgen bezorgd.