Ze wandelen ondertussen door de hele woonkamer/ keuken heen, dus het is een drukke boel haha. Maar heel erg gezellig. Ze planten zich ook vaak op schoot 

En mijn knappe ventje van vorig jaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze wandelen ondertussen door de hele woonkamer/ keuken heen, dus het is een drukke boel haha. Maar heel erg gezellig. Ze planten zich ook vaak op schoot 

T is echt maar goed dat ik mijn handen al vol heb aan de 2 zusjes haha.
Snoesjes!

Op dit moment zijn er 3 gereserveerd. 1 voor een oud-collega van mijn vader die al een jaar op de wachtlijst stond en 2 voor mijn ouders zelf haha. Dus nog 3 beschikbaar.

Ze was vanaf eind ochtend niet helemaal zichzelf. Erg rustig en teruggetrokken. 's Middags 4x overgegeven (3x gal). Daarna werd ze echt wat apathisch en boos als er een kitten bij haar kwam (terwijl ze de liefste moederpoes ooit is, de kittens zijn altijd echt haar leven). Als vanzelfsprekend beviel dat ons absoluut niet en zijn we naar de dierenarts gegaan. Daar bleek ze wat uitgedroogd te zijn en heeft ze even aan het infuus gelegen om vocht onder de huid toe te dienen. Ze heeft medicatie gehad tegen de misselijkheid en dat hebben we voor de komende dagen ook nog. Giardia test gedaan. Die was wat vaag. Voor de zekerheid medicijnen mee (ook voor de kittens, al zijn die geheel fit gelukkig!!). Verder gelukkig niets geks gevonden bij het onderzoek. 's Avonds was ze alweer meer haarzelf en bij terugkomst thuis begroette ze de kittens meteen en was ze weer super lief tegen ze. Ze eet en drinkt weer en ze heeft vandaag ook weer actief meegespeeld met de kittens. 

De oren zijn nog wat groot ja haha

Lieve Fiore aka muis 

En Enza en Enrico ook
*smelt* Ik ben ook helemaal geen tabby fan ofzo