PeraManga schreef:Lichaamshouding, andere toonsoort icm de waarschuwende vinger werkte hier perfect voor onze rottweiler.![]()
Dieren slaan is voor mij een no go.
Maar goed, ik heb ervaring met 1 hond en 3 paarden dus ja.. zo veel ervaring is dat ook weer niet.
Meer ervaring hebben er zeker diverse hier ook niet. Maar die gaan er dan prat op hoe geweldig ze zijn.
Een eerlijke mening die niet in het straatje past word afgekat. Sommige zien liever een wat mooi opgehangen verhaal dan eerlijkheid.
En het is heel anders als je een dier hebt vanaf pup of veulen of je krijgt er 1 ineens voor je geschoven waar andere hun taak niet gedaan hebben.
Een tik een por een ruk voor mij gelijk hoor.
Wat de een een mep noemt is voor de ander nog een tik, dus dat zijn ook maar loze kreten als je het niet hebt gezien.
Nee een uitgangspunt in training is het niet, maar de zaak opblazen is ook geen uitgangspunt omdat iemand gewoon eerlijk is.
ChantalAM schreef:Nou dat dus. Ik ben jammer genoeg niet zo goed in iets verwoorden laat staan opschrijven.
Het gebeurt soms maar is niet de uitgang van trainen. Maar ik ben er wel eerlijk over.
Ik ga eens die Victoria opzoeken