Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lenora_C schreef:En dan hoop ik dat ik of toch nog iets voor hem kan krijg om zijn laatste dagen comfortabeler te maken of dat de dierenarts snel tijd heeft om langs te komen...
Sabri schreef:Ik zou zelf zoals ik eerder schreef haar in een kamer zetten apart en haar zelf gunnen om zelf waardig te kunnen sterven
Durquia schreef:Toen het voor mijn kat tijd werd kon m’n eigen dierenarts niet bij me thuis komen. En dat wilde ik wel heel graag voor haar. Ik heb toen de dierenkliniek waar ik voorheen heen ging gebeld en zij konden wel maar wel op de avond (avond tarief) dat heb ik toen wel gedaan omdat ik dat altijd in m’n gedachten heb gehad voor haar om niet naar een kliniek te gaan op het allerlaatst. Die paar euro extra ben ik allang vergeten maar vind het wel heel fijn dat m’n kat in ieder geval in haar eigen omgeving was toen ze ging
Veraaaaah schreef:...En dat mensen durven te zeggen wachten tot de kat zelf heen gaan zijn niet goed. Wil je je beste vriendje zichzelf zien vergiftigen en zien lijden op zijn laatste moment? Of kies je ervoor in alle rust afscheid te nemen zonder gevecht en zonder strijdt? Ik zou het wel weten…