Er staan ook al recensies onder, allemaal over de prijsstijging. Niemand is daar blij mee.
Maar als ik het zo lees is Hills eventueel een goede optie? Heb de RC nu nog wel besteld, ze moeten toch dit soort voer hebben.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Momo94 schreef:Spenk schreef:Dat is echt een verkoop praatje aan rc verdienen ze meer
Aan royal canin verdient een dierenarts of winkel bijna niks.. er wordt zoveel gestunt met die prijzen dat ze het bijna voor de inkoopprijs moeten verkopen.
Stephanie schreef:@ Hannanas en een hondeneigenaar moet dan op jouw ‘onderbouwde’ mening afgaan omdat jij ervaring met katten en urinary hebt? Vergeet niet dat jullie helemaal niets over mijn hond weten behalve dat wat ik verteld heb. Dit soort boktguru adviezen kunnen gevaarlijk zijn. Jouw ervaring is geen gegeven voor andermans situatie. Lees ook even de reactie van de bokker met een naam met de L… ben even vergeten wat de naam is.
@spenk
Je bedoelt die onzin dat ze verdienen aan RC door mij dat aan te bevelen… laat mij niet lachen. Waar is je bewijs? Contracten? Hoe controleerbaar is dat als het niet uit de kliniek verkocht wordt. Sorry maar deze oor krijg je mij niet aangenaaid.
Wat ik wel plausibel zou vinden is dat opleidingen mensen uit het werkveld bij dierenvoeders vandaan halen om te vertellen over voer. Dat is natuurlijk een vorm van beïnvloeding, maar leg mij eens uit hoe mijn DA commissie ontvangt over voer dat ik bij een random webshop koop. Onmogelijk. En ivm bescherming persoonsgegevens niet te checken. Zouden ze dit wel doen is dat echt een schandaal. Denk je nu echt dat RC of andere diervoeders een jaarlijks standaard (donatie) bedrag per DA schenken op hun woord dat ze RC aanbevelen?![]()
En zoals je misschien gelezen hebt, heb ik sinds het openen van het topic wat dingen opgezocht, nagevraagd en overwogen. Uiteindelijk post ik mijn conclusie en dat gaat vooral mij aan. Ik had de update ook achterwege kunnen laten…
Btw gezien dit topic 7 pagina’s heeft is het blijkbaar ook een onderwerp waar anderen door geïnteresseerd zijn geraakt. Anders sterft een topic wel na 2 antwoorden. Een slecht bedacht onderwerp is het dus ook niet.
En… mijn mening over de prijsverhoging is absoluut niet veranderd. Vind het nog steeds belachelijk, maar goed daar heeft niemand wat aan, ik ook niet
Bellatrix schreef:Ik wil net RC Urinary bestellen voor mijn katten en idd, de zak van 4kg van €38 naar €44.
Er staan ook al recensies onder, allemaal over de prijsstijging. Niemand is daar blij mee.
Maar als ik het zo lees is Hills eventueel een goede optie? Heb de RC nu nog wel besteld, ze moeten toch dit soort voer hebben.
Borisje schreef:Hill's en Specific zijn goede vervangers, hopelijk vind je kat die net zo lekker. De meeste kun je online kopen, dat scheelt ook nog iets in vergelijking met de dierenarts.
Rawr schreef:Borisje schreef:Hill's en Specific zijn goede vervangers, hopelijk vind je kat die net zo lekker. De meeste kun je online kopen, dat scheelt ook nog iets in vergelijking met de dierenarts.
Nog bedankt voor deze tip! De katten zijn inmiddels over op Hill's Kidney Care en na een tijdje om en om tussen een bakje RC en Hill's te voeren is me wel duidelijk geworden dat ze de Hill's nog lekkerder vinden ook.