Jij ook van harte gefeliciteerd zeg! Super goed!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockey schreef:Wat leuk dat iedereen nog zoveel shows op de planning heeft staan! Voor ons is het show wereldje “best nieuw” maar tot nu toe vind ik het zo leuk! Misschien ook omdat de eerste 4 shows zo goed zijn gegaan haha, maar ik vind de gehele sfeer erom heen ook echt prettig , veel ander volk als paardenvolk. Alsof mensen hier elkaar wel echt wat gunnen (of dat moet direct nog veranderen als het voor het echie gaat)
Fem schreef:Herken ik ook.
Ik probeer mij te omringen met oprechte personen die elkaar wel iets gunnen en die tevens naar hun eigen handelen durven te kijken ipv altijd de keurmeester de schuld te geven.
Het scheelt misschien dat ik vooral show voor de band tussen mij en mijn hond en het leuk vindt om te zien/horen wat de KM daar van vindt.
Iets bereiken is leuk, maar winnen is nooit mijn hoofddoel en daardoor kan ik waarschijnlijk ook makkelijkere blij voor een ander zijn.
[EDIT] Ik was trouwens afgelopen zondag bij de gundogshow met Ginger. Daar werden we 3de (van de 3).
Een super rapportje en een fijne ervaring. Wel was ik wat meer gespannen als de week ervoor.
Ik merk dat ik dan wat meer ga plukken aan Ginger (met het in stand zetten) en ze daardoor juist minder staat.
Maar we hebben een goede ervaring gehad. Wederom een veelbelovend gehaald en we kijken uit naar de jeugd (vanaf Januari).
Fem schreef:Helemaal met je eens. Iedereen neemt uiteindelijk de mooiste, liefste en beste hond toch weer zelf mee naar huis. Dus dat moet je ook gewoon in je achterhoofd houden.
En ik probeer ook altijd iemand te laten filmen, zo waardevol om te zien wat je doet. Ook behoorlijk confronterend overigens. Maar dat is soms goed, dan besef je dat het toch eigenlijk altijd aan de Handler ligt, de hond doet niks fout. Blijft mijn trainster ook herhalen, dus dat zit er bij mij wel in.
Ga je naar Maastricht? En welke dag ga je?
Als je zaterdag gaat, kan ik kijken of ik je kan ontdekken.
Ik ga met kiwiwitje mee als toeschouwer.
Besloten Ginger op een later tijdstip kennis te laten maken met binnenshows. Komt wel, nog tijd genoeg.