Nobel01 schreef:Het probleem is, dat als hij zich ziek voelt, hij echt NIETS eet! Ook geen lekkere dingen, gewoon helemaal niets! En drinkt op dat moment ook niet.
Als hij zich beter voelt, dan pas eet hij wat, hij krijgt speciaal voer van de dierenarts, en ga ook niet meer experimenteren met ander voer.
Is dit nog dierwaardig?
Hij voelt zich duidelijk héél erg ziek! En dit duurt nu al een maand!
Je 22 uur per dag zeer slecht voelen en 2 uurtjes per dag een opleving, vind ik persoonlijk geen fijn leven voor je hondje.
Ik snap dat je éérst de laatste uitslagen wil hebben, maar AUB, als hier óók niets uitkomt, neem dan vandaag/ morgen nog de beslissing om er een einde aan te maken.
Want de "laat maar gaan in de hoop op verbetering" fase, ben je nu écht wel voorbij.
Je hondje wordt steeds zwakker en zwakker....
Er MOET een bepaalde hoeveelheid energie binnen komen voor een lichaam om niet af te takelen en volgens mij krijgt jouw hondje al een maand veel minder energie en voedingsstoffen binnen dan noodzakelijk.
Nu nog langer aankijken geeft alleen maar héél véél meer ellende voor je hondje!
Ik snap dat het lastig is, maar AUB denk aan het welzijn van je hondje en even niet aan je eigen verdriet!