Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Ik ben zo flauw. Vertel wat doet dat blik soep daar![]()
Ik vind dat met die bordjes ook heel leuk gedaan!
Captain hook
candalisa schreef:kiwiwitje schreef:Ik ben zo flauw. Vertel wat doet dat blik soep daar![]()
Ik vind dat met die bordjes ook heel leuk gedaan!
Captain hook
Hahaha ik had wel verwacht dat de vraag zou komen! Ik heb de stangen eruit moeten halen omdat ik hele eigenwijze pups had die het leuk vonden om met beide hoofden in de hoek klem te komen zitten of half over de stang heen te willen hangen. Alleen kropen ze dus ook onder de dekens door dus die hebben een week voor gewicht in de hoek gezorgd tot die dus ook leuk waren om op te klimmen en bv om over de rand van de kist te komen. Nu zijn de panelen voor de ren gekomen dus gaan die van het weekend mooi op kunnen ze op avontuur.
Dwyne schreef:Wat een leuke foto's zo met het bord erachter en toch ook al iets van karakters zichtbaar in hun blik. Heerlijk! Mooie oplossing zo met de blikken soep![]()
Door al die leuke bolleltjes fluff wordt de drang naar een pup wel echt groter....maar we hebben afgesproken eerst t huis klaar met verbouwen en dan pas een pup.
Dwyne schreef:Jeetje wat groeien ze al hard! Snap helemaal dat je puppy moeder hart dan het er moeilijk mee heeft...Zo'n wekker is wel echt te leuk wakker worden en dan die hummeltjes door de bak met pap heen heerlijk! Ze zien er intens tevreden uit zo in hun nieuwe ren.