Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lukasje schreef:Dankjewel voor het meedenken!
Ik vrees echter dat het ook met zo’n model fout gaat. Tja, het is “daar” nu een beetje misvormd door de operatie, de pipi gaat de foute richting uit. Ik ga toch eens verder kijken bij dat merk want dat ziet er voor een windhond wel super uit.
En hij markeert, anders had het zeker een goede oplossing geweest hem de jas aan te trekken nà zijn plas.
Klijntje schreef:Ik ben echt super blij dat ik een jas voor onze hond heb aangeschaft
Ze gaat nu weer graag mee, draaft soepel en vlot naast me, staart omhoog en meer aandacht voor haar omgeving
Voorheen kwam het vrijwel dagelijks voor dat ze het liefst meteen buiten voor de deur een plas wilde doen en meteen rechtsomkeert terug naar binnen... En als een Bull niet wil, dan gaat ie echt in de ankers en moet je van goeden huize komen om ze toch mee te krijgen
PS de Hurtta blijft beter liggen nu ik het koordje aan de voorkant wat strakker heb getrokken!
Lukasje schreef:Oh en wil je daar mss foto’s van posten?
Ik heb trouwens nog een vervelend iets. Mijn italiaans windhondje is laatst aan zijn piemeltje geopereerd, er werd een tumor verwijderd. Sinds plast hij nogal ongelukkig. Zonder jas in de winter trekt hij het niet maar hij plast dus zijn truien en jasjes onder. Na elke wandeling verdwijnt de jas in de hondenwasmand. Euh, iemand een tip?
Lukasje schreef:Hij plast schuin naar boven toe
Lukasje schreef:Hij plast schuin naar boven toe