Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat! en stiekem wel fijn dat volgende week zondag hun pas terug komen. heeft ie nog even wat hersteltijd
kiwiwitje schreef:Het is allemaal spannend genoeg maar hij lijkt het echt goed te doen! Toch wel een hele geruststelling denk ik.
Walkure schreef:Sclimpre schreef:Wat denken jullie van een fietskar? Lange wandelingen worden waarschijnlijk moeilijk voor Sem, maar dan kan hij toch genieten. Veel honden vinden dit fijn.
Niet nu direct natuurlijk, maar eens hij hersteld is.
Zeker!! Als je hond er aan kan wennen en ervan geniet, doen!
pipo schreef:Fietskar is erg handig. Ik heb een grote gekocht voor mijn 6 chiwafwafs. En straks voor mijn adoptantje. Zo kunnen we naar een meertje fietsen en daar wandelen en zwemmen. Of op vakantie hondjes erin als we gaan eten. Ik heb er wel 1 met een voorwielen en handvat. Zodat je hem ook kan gebruiken als wandelwagen. Fijn hoor dat ie het zo goed doet.
DeMolenhoek schreef:Ergens wel logisch dat dat nog makkelijk gaat aangezien ze de meeste kracht om te springen creëren in de achterpoten en die heeft die nog gewoonHij land wel heel erg netjes voor maar 1 poot te hebben! Je zou denken dat hij op zijn snuit zou gaan maar toch niet. Knap hoor!
moonfish13 schreef:Hij heeft écht al veel core stability voor een hond die even een poot mist.
Die landing in de auto zegt genoeg.
Dat is lastig hoor, springen en landen in balans zonder op je hondenneus te gaan!
Ga zelf maar eens een verhoging zoeken die nét te hoog is, dus knie nog verder dan 90 graden gebogen.
En probeer dan maar eens te proberen op te hupsen zónder je balans te verliezen en erop te komen.
Niet 100% vergelijkbaar maar wel flink denk ik!
Wij zouden veelal iets vastgrijpen.
Je hond doet of het niks is, effe landen op 1 poot.