idefix4 schreef:Het doet me verdriet dat zelfs de prijs van een hond nu ook al een gespreksonderwerp is om de verveling te doden. Waarom moeten we over alles een mening hebben? Zwarte piet is discriminerend, we hebben corona aso's enz enz. De kerngezonde, allergievrije jack in kwestie waar het nu over gaat, heeft een gelegenheidsnest. Ze heeft geen boomstam. Haar achtergrond is volledig bekend enne zij en papa lopen op 4 pootjes, loepzuiver. Pups zijn van 2 juli. Prijzen zijn hoog. Moet ik ze dan omdat jullievdat vinden goedkoper aan gaan bieden? Dat kan altijd nog toch? Mama kon ik al meerdere keren goed verkopen en dat wil ik niet. Ze is mijn alles. Ik gun een ander ook een dergelijk vriendje en ik heb geinvesteerd in een gezond goed nest hondjes uit nederland. Zo werk ik mee tegen dierenleed. Ik geloof namelijk dat we met kopen van buitenlandse honden we veel leed veroorzaken inerbarmelijke omstandigheden. Stop met veroordelen van anderen? Jullie kennen mij en mijn hondje niet.
O heb je twee acounts? Want het is een frankie die ze aanbied,jij toch niet?
Je kan mij niet wijsmaken dat als je stamboomloze pups, ongetest uit liefdadigheid verkoopt. Ik heb voor 1000 euro vragen voor een pup een mening ,dat is even duur als ene getest met stamboom dus vind ik dat goed verdiend.
Maar heel bokt bestaat uit meningen ,als niemand mocht schrijven wat hem bezig hield dan was er weinig beweging hier.
Ik heb in een asiel gewerkt en werk nog met honden,dus mij vallen de idiote prijzen die gevraagd worden voor pups die eerder nog geen 300 euro koste op.
Het is je goed recht de prijs te vragen,maar het verhaal wat je er bij hangt is een flauwekul verhaal.
En wat zwarte piet hier bij komt doen?Dat snap ik weer niet.