Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabel_k schreef:Fijn dat hij weer terecht is!
Mijn cavia heeft een periode gehad dat hij ontsnapte. Hij kon blijkbaar uit zijn buitenhokje. De eerste keer was ik op Pinkpop en liep hij in de tuin waar hij mijn moeders zorgvuldige kruidentuintje had vernield.![]()
De tweede keer was een dag na Pinkpop. Ik liet de hond uit (beetje brak) en toen hoorde ik ‘whiep!’. Liep die eikel aan de andere kant van het dorp met mij en de hond.Ik gelijk naar huis gegaan en de hele weg (tien minuten) ging goed. Tot onze buren. Daar schoot hij opeens hun tuin in.
We zijn toen nog een half uur met drie mensen bezig geweest om hem weer te vangen. Lukte niet. Toen we terugkwamen met wat grover geschut (een wasmand en meer andijvie) zat hij weer keurig in zijn hok. Die dag hebben we een nieuw hok voor hem gehaald én in elkaar gezet
![]()
Het staat trouwens allemaal op film want mijn moeder geloofde niet dat hij helemaal aan de andere kant van het dorp liep toen ik haar appte.
wythlove schreef:Ik kreeg ooit de hamster van mijn broer. Staatsgevaarlijk beest volgens hem. Hij noemde hem Satan ik noemde hem Hammie. Hammie was een tophamster. Hij heeft een aanval van de sint bernardhond van mijn ouders overleefd, de kat heeft hem te pakken gehad, een keer in gloeiend hete thee gevallen. Was zo een leuk beest. Ik had een heel parcours voor hem. Ik kon alles met hem doen, maar anderen niet hoor. Daar blaaste hij naar. Dat hij doodging heb ik het nog proberen te redden met warme washandjes. Nooit meer zo een leuke hamster gehad.
safina schreef:Ik vroeg me opeens af: is er wel eens iemand geweest die de hamster nooit meer heeft teruggevonden?
Sky_As schreef:dit topic is echt te leuk!
Ik zie een nieuw topic aankomen:
where to find the Hamster
zoek plek 1: vaas
zoek plek 2: achter koelkast
zoek plek 3: onder de bank
zoek plek 4: achter de bank
zoek plek 5: op de bank
zoek plek 6: in de bank
zoek plek 7: bij de kat
zoek plek 8: in de kat
etc......
purny schreef:Cayenne schreef:Vrienden van ons hadden dit met hun slang (een boa). Die was 's nachts ontsnapt en die zijn ze 5 weken kwijt geweest.
Uiteindelijk zat hij op zolder achter de droger
Ik zou dan echt niet meer kunnen slapen. Word je wakker zie je ineens een slang...
Mijn broer had vroeger wel een vogelspin. Deze was ook ontsnapt nadat het terrarium op de grond was gevallen.
AmoorM schreef:purny schreef:
Ik zou dan echt niet meer kunnen slapen. Word je wakker zie je ineens een slang...
Mijn broer had vroeger wel een vogelspin. Deze was ook ontsnapt nadat het terrarium op de grond was gevallen.
En daarbij, wat als hij naar buiten was ontsnapt? Je hebt neem ik aan buren? Misschien wel met kleine kinderen? Ik het onverantwoord om z'n beest kwijt te raken.. Net zoals een vogelspin. Dat zijn geen gedomesticeerde dieren. Eigen keus om z'n dier in huis te halen, maar weet dan wel wat je in huis haalt..