Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 03-07-19 13:44
Wat een mooie kittens! Gefeliciteerd!
Escada
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-19 14:23
Vandaag zijn de dondersteentjes bijna 5 dagen oud Ze groeien als kool, 1tje had wat moeite met drinken maar qua gewicht trekt ze gelukkig weer bij. Ze wogen bij de geboorte gemiddeld 106 gram, nu tikken ze de 165 gram aan
Moeder Meghan is nu helemaal in haar rol, ze heeft veel gesleept met de kittens maar nu liggen ze in een doos achter de bank en gaat het super. Ze laat iedereen toe bij de kittens, ze hebben immers al erg veel fans
Ik heb helaas geen supergoede camera maar even een foto van het grootste katertje(die wij waarschijnlijk aanhouden)
Hier even een update van de dondersteentjes. Het gaat supergoed met ze. Ze groeien als kool en zijn gemiddeld 40 gram zwaarder dan normaal kittens op deze leeftijd Degene met het blauwe en groene bandje zijn de boys, de andere zijn 3 meisjes. Degene met het roze bandje om slaapt het liefst op der rug, zelfs drinken doet ze nu op ondersteboven
Ik zie dat ik al een tijdje niks geplaatst had! We zijn ontzettend druk met de kleintjes. Aankomende zondag komt de 1ste koper kijken vanuit Antwerpen. De tijd gaat zo snel, ze zijn al bijna 5 weken oud