Waarom mijn kleedjes altijd gebruikt worden.

En waarom dozen zo leuk zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boompje1985 schreef:O ja nog een apart dingetje ik heb nu al zo vaak gezien dat als iemand valt en er is een hond in de buurt dat de hond altijd even komt checken of alles nog okee is? Sommige paarden doen dit ook maar dat is volgens mij meer uit nieuwsgierigheid en omdat je 2 tellen ervoor nog op zn rug zat. Maar honden komen echt even kijken en snuffelen en vaak gaan ze pas weer weg als ze weten dat je okee bent.
LukieBradley schreef:WesternWay schreef:Dat doet mijne ook! En mauwt er dan ook nog bij. Tegen de muur aan staan en dan met haar kopje helemaal achterover draaien en mauwen. Waarom?
Ik dacht al dat ik de enige vreemde kat hadmijne mauwt idd ook erbij
Boompje1985 schreef:O ja nog een apart dingetje ik heb nu al zo vaak gezien dat als iemand valt en er is een hond in de buurt dat de hond altijd even komt checken of alles nog okee is? Sommige paarden doen dit ook maar dat is volgens mij meer uit nieuwsgierigheid en omdat je 2 tellen ervoor nog op zn rug zat. Maar honden komen echt even kijken en snuffelen en vaak gaan ze pas weer weg als ze weten dat je okee bent.
Cayenne schreef:Onze papegaai doet de 'Stevie Wonder shake' en niemand weet waarom. Er schijnen meer papegaaien te zijn die dit doenHij doet het alleen wanneer hij ondersteboven hangt.
[ Video ]
rockwitch schreef:Waarom mijn hond helemaal over de zeik gaat als er een vlieg binnen zit. Zeker als het een beetje een dikkere vlieg is die bromt.
De eerste keer was het gewoon paniek en rillend in haar mand. Nu is dat wel iets minder geworden, maar ze blijft er echt ontzettend mee bezig en naar staren als er eentje op het raam zit ofzo.
Buiten probeert ze ze vooral te vangen. Ook hommels etc probeert ze te pakken, maar dat hebben we nog kunnen voorkomen.
Ze komt uit Roemenië, dus wie weet heeft ze daar iets meegemaakt met vliegen ofzo, maar ik heb het nog nooit gezien. Dat honden naar vliegen happen wel, maar zo panisch in haar mand te gaan liggen trillen is voor mij nieuw.
Telpeva schreef:Wat ik altijd wel mooi vind is hoe dieren soms heel anders naar dingen aan kan kijken als een mens.
Wat ik in de dierenwinkel denk:
Wat een leuk speeltje! Het komt in een kartonnen verpakking, dat had voor mij niet gehoeven maar oke het zal wel.
Wat mijn gerbils denken:
Wat een leuk karton! Huh er zit iets IN het karton, dat had voor mij niet gehoeven maar oke het zal wel.
Resultaat: er wordt een middag lief gespeeld en de beestjes zijn dankbaar en blij. Het nieuwe speeltje ligt ergens in een vergeethoek, totaal genegeerd
Cayenne schreef:Mijn papegaai is er als de kippen bij wanneer ik mijn pincode moet intoetsen tijdens het internetbankieren