Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
met een enorm leuke poezelmevrouw met al die bekkies die ze trekt. 
Emj_23 schreef:Ah, ze is echt schattig. En fijn dat ze zich al laat horen.
(Misschien weet je het al, maar een hangbuikje heeft bij katten heeft niet meteen met overgewicht te maken. Soms denken mensen dat het flapbuikje eraf gelijnd kan worden. Het is een primordial pouch en hoort erbij.)
Maar ze is al best wat afgevallen. Ze hoeft ook echt niet mager te zijn van mij, gewoon een gezond gewicht.
Femia schreef:Mijn katten komen van Stichting Zuiderzee Zwerfdieren Lelystad. Een gedreven dierenarts die katten opvangt en herplaatst. Van jong tot oud en alle gradaties van handelbaarheid. Ze hebbenvaak heel lieve, oudere katten. Het adoptiegeld is beslist niet hoog.
Fijne mensen met hart hun katten.
F_Orumster schreef:Vraagteken staart is een heel goed teken, heerlijk om te zien zo:)
Ze wiebelt haar staart zo hard dat ze staat te trappelen op haar achterpootjes.
Prairy schreef:Sommige katten zijn ook gewoon geen schoot katten natuurlijk. Die komen gewoon gezellig bij je of tegen je aan liggen en dat is ook prima
[ [url=m/vU0SbQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van de zomer mag ze de tuin in (katvriendelijk omheind) en nu ze hier al ruim een maand is, mag ze wel eens verder kijken dan enkel de woonkamer. Nu hadden we van de week al een keer buiten gezeten toen het ineens zo warm werd met alles open, maar dat vond ze eng dus ze had zich verstopt in haar verstophoekje.. Gister is ze voor het eerst in de hal wezen kijken die naar de achtertuin gaat. Even met haar neus om het hoekje met ogen als schoteltjes en zoef, weg in een rechte streep haar hokje in
Arm ding. Ze komt nu langzaam aan wel om het hoekje kijken als ik op m'n billen in het halletje ga zitten en haar aanmoedig, maar het is wel heeeeeel spannend.
Heb gister gespot dat ze dronk uit haar nieuwe waterbak, maar mocht ze het toch nog spannend vinden staan er nog 2 bakjes water in de kamer dus zonder zit ze nooit. Ben ook begonnen met extra water geven bij het natvoer en dat gaat allemaal naar binnen.
Ze kan goed met andere katten, dus wie weet kan ze zich daar ook wel wat aan op trekken. Maar dat word dan wel echt een 15+er. Waarschijnlijk tegen de tijd dat we weer een beetje mogen reizen, gezien de asielen dan weer zullen overlopen als een malle.