Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dromertje2 schreef:Duhelo schreef:Ik denk dat er nu ook wel genoeg gezegd is over die privé situatie. Het belangrijkste én de insteek van dit topic is hoe de hond veilig en gezond naar Nederland kan gebracht worden,
En dan is de vraag of veilig en gezond wel überhaupt mogelijk is.
Duhelo schreef:Ik denk dat er nu ook wel genoeg gezegd is over die privé situatie. Het belangrijkste én de insteek van dit topic is hoe de hond veilig en gezond naar Nederland kan gebracht worden,
Resistance schreef:Maar zou vervoer per boot niet mogelijk zijn? Zo deden ze dat in ieder geval in het verleden. Ik kan me ook voorstellen dat dat goedkoper is.
LukieBradley schreef:Pipodipo volgens mij gaat het enkel om het vervoeren van de hond en is de vraag hoe goed je iemand kent helemaal niet relevant of wel.
Pipodipo schreef:Jawel, want voor het vervoer van de hond wordt om geld gebedeld en ik vroeg mij af hoe goed de TS deze vriendin kent. In de huidige tijd gebeurt het vaak dat men vrienden heeft die ze nog nooit in het echt hebben ontmoet. Het heeft in dit geval ermee te maken om te achterhalen hoe geloofwaardig en betrouwbaar het allemaal is. Wat is daar mis mee?
Sclimpre schreef:Hoe zijn de kansen voor herplaatsing voor de hond?
Zo te zien lijkt dat in het belang van de hond de beste oplossing.
Vliegen houdt gezondheidsrisico's in, per boot duurt het zo lang dat hij in die tijd het op een ander adres al gewend zou zijn.