Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en zo kunnen ze mooi hun energie kwijt.
Gelukkig mijn hond nog wel kunnen vangen toen het rondje langs mij kwam, maar o o o, wat schaamde ik me door die inschattingsfout. Had haar nota bene weer los geklikt van de riem.
Gekkenwerk.
Mijn hond is wel van het spelen, maar dan rennen en niet stoeien. Als een andere hond tegen haar op springt en zo, daar is ze niet van gediend. Geeft niets, is prima, en dat mag ze best aangeven. Alleen geeft ze dat dus wat te lomp aan. Overigens heel veel herrie maar uiteindelijk weinig echte actie. Op dat punt hebben we nog werk met haar, ze kent haar maat niet. Ze begon dus net lelijk te doen toen ik haar ving. En die andere hond kon daar niet veel aan doen, die zat aan de lijn en kon niet renspelletjes doen. Bovendien is het ook nog eens een gebied waar honden aangelijnd horen, hoewel niemand dat doet.
). Kon haar nog net tegen houden.
. Eh nou niet op de bus dus. Hihi. En mijn hond doet niets hoor is alleen fanatiek op zijn stok.
en kon ik langs maar ik merk dat witte herder en stuk feller naar honden is na de aanval van dinsdag
karuna schreef:Scootmobiel mag gewoon. Ben voetganger daarmee. Met drie gaat ook heel goed hoor.
karuna schreef:Scootmobiel mag gewoon. Ben voetganger daarmee. Met drie gaat ook heel goed hoor.
ze is toen maar thuisgebracht met arrestantenbusje. Dag erop gierend van de lach met een dikke kater kwam ze aanzetten bij revalidatie.