Wat lief dat je dit aan het regelen bent ts! Ik kijk ook regelmatig op de site van Koningen, ze geven altijd zulke leuke en positieve beschrijvingen van hun honden. Ik zie Tico nog niet gereserveerd staan.... Duim voor je!
Abracadabra9
Geplaatst: 28-10-17 14:47
Ik zit zelf niet zo 'in de honden' maar wil wel even zeggen dat hier de kracht van bokt weer naar boven komt Wat een mooi topic, en TS wat hoop ik toch zo dat jullie een geschikt hondje voor papa vinden!
Suzanne F.
Geplaatst: 28-10-17 14:50
Is een Maltezertje niet iets? Zijn lieve rustige hondjes, echte schoothondjes.
TS wat een lief topic! Heel leuk dat je dit voor je vader over hebt! En wat een schatje de hond op de foto Dat jullie (en vooral je vader) er veel plezier van mogen hebben!
Pandora2
Geplaatst: 28-10-17 16:50
Wat een lief topic ! En helemaal geweldig dat het toch gelukt is met Tico ! ( had even een paar pagina's bij te lezen ) Ziet er echt een schatje uit ! Zo ééntje om meteen verliefd op te worden idd. Hadden die andere mensen afgezegd ?
Ja ik werd rond half 12 gebeld met de woorden 'alsof het zo moet zijn! De andere die zou komen, heeft zojuist afgezegd'. Ben gelijk in de auto gesprongen
justkid
Geplaatst: 28-10-17 16:54
Cynn schreef:
[ [url=m/S9JYNT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bijkomen van de lange rit, en al gelijk lekker eigenwijs niet op t dekentje willen liggen... Welkom thuis Tico (Hij is op proef!)
OOO wat fantastisch dat het is gelukt Ik hoop zo dat het een match is
Pandora2
Geplaatst: 28-10-17 16:55
Cynn schreef:
Ja ik werd rond half 12 gebeld met de woorden 'alsof het zo moet zijn! De andere die zou komen, heeft zojuist afgezegd'. Ben gelijk in de auto gesprongen
Héérlijk !! Dat was een voorteken ! Je paps wordt vast een heel goed team met Tico !
Oh wauw wat een geluk Ik hoop dat het een goede match blijkt tijdens de proefperiode! Hij ziet er in ieder geval leuk uit
Wat een ontzettend leuk hondje zeg en ik hoop voor je vader en voor het hondje dat het klikt.
Plaats je af en toe een foto met update?
TheWelsh
Geplaatst: 28-10-17 17:40
Gefeliciteerd! Ik duim voor Tico (en jullie) dat het klikt en dat hij zijn 4ever home heeft gevonden.
Ik lees hier vanalles over verschillende rassen en hun eigenschappen. Tuurlijk zit er waarheid in, maar ik denk dat het gewoon moet klikken met een hondje.
Ik had een stafford, echt een goede sul.Terwijl menig mens bang is voor het imago. Hij is 16 jaar geworden.
Nu heb ik een chihuahua. Ik werd gewaarschuwd, zelfs de DA was onzeker bij hem in het begin met bloedprikken etc. Ze zouden een kennig zijn en snel bijten. De mijne is inmiddels 1,5 jaar en ...die likt, ook als je hem pijn doet (bloedprikken etc) en hij is echt een allemansvriendje!! Iedereen is gek op hem, hij is gek op iedereen.