Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Billy schreef:Je bent er toch verrekte dicht lang gelopen als hij in je broek kon hangen. Dat kan heel bedreigend zijn voor zo'n dier...
Of de lijn was gewoon lang dat kan ook.
Maar ik begin een beetje moe te worden over het feit dat jullie beweren dat het mijn fout is geweest. Reageren jullie ook zo als het een klein kind was geweest of een pitbull/Stafford? Want nee dan is de wereld te klein.
Anyway ik heb geen zin meer in deze discussie. Iedereen bedankt die aan mijn kant staan en die er ook van overtuigd is dat wanneer een hond onberekenbaar is hij niet in het openbaar moet worden vastgemaakt
Billy schreef:Ja maar ik snap niet dat je niet aan andermans fiets zit in het voorbijgaan maar wel aan andermans hond. Blijf er gewoon af, het is niet van jou.
Booooo schreef:Wat een mentaliteit van sommige mensen hier![]()
Nu snap ik de steeds meer waar die niet opgevoede klote beesten vandaan komen, en er steeds meer ongelukken gebeuren.
Zo'n hond hoort niet eens buiten alleen bij een winkel te liggen.
Margee schreef:Billy schreef:Ja maar ik snap niet dat je niet aan andermans fiets zit in het voorbijgaan maar wel aan andermans hond. Blijf er gewoon af, het is niet van jou.
LEZEN!
EmptyWords schreef:Anoniem schreef:Of je blijft gewoon bij andermans dieren uit de buurt als er geen eigenaar bij is om te vragen of je de dieren kunt benaderen?
Kindjes wordt toch ook geleerd dat ze eerst het baasje moeten vragen of ze het dier kunnen benaderen? Dat geldt gewoon nog steeds voor volwassenen.
helaas wordt dat tegenwoordig nog maar weinig kinderen geleerd...
kiwiwitje schreef:Heb de uitleg van dat gele lintje en de werking gepost, klik even op "geplaatst" bij mijn naam dan vind je dat. Het is ook heel onbekend onder hondeneigenaren hoor. Al heb je ook duidelijkere vormen van de "lintjes" heb ik ook beschreven.