Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ninette

Berichten: 750
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 07:35

Ieder mag zijn mening hebben toch, ik vind grote honden niet kunnen in een flat en ja ik kan niet positief zijn over leidy... :+

Amandavd
Berichten: 12112
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 07:39

Ninette schreef:
Ieder mag zijn mening hebben toch, ik vind grote honden niet kunnen in een flat en ja ik kan niet positief zijn over leidy... :+


Jij probeert over elke typfout die ze nog zou maken iets negatiefs te verzinnen en dat vind ik verkeerd. Als jij een mening hebt die ergens op gefundeerd is prima, zoals de bokker in dit topic die uit eerste hand een verkeerde ervaring hebt, maar proberen iemand de grond in te trappen omdat ze met twee honden op een flat woont is echt te zielig en te kinderachtig voor woorden. Dan heb je blijkbaar niks beters te doen dan je negatief uit te laten over een totaal onbekende voor je. Dat zegt ontzettend veel over jou als persoon.

xDenies

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 07:58

Nouja het bijzondere is vooral dat er een bericht uit 2016 wordt gedeeld. Ik met mijn ervaring uit mei 2017 wordt volledig genegeerd omdat ik bewijs heb dat ze die zogenaamde choke collar niet gebruikt maar een eigen leren halsband. :') Kortom iets wat niet negatief is, is dus schijnbaar minder waar dan een oud bericht uit 2016.

Ze kan ook aanpassingen maken. Iets wat ik in 2016 oke vond, doe ik nu ook niet meer.

Ik hoef, wil en ga niets goed praten. Maar je kan ook een beetje geobsedeert redenen gaan zoeken natuurlijk.

A_nouk

Berichten: 11640
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 08:15

[***] schreef:
Moderatoropmerking:
Hierbij een kort verzoek om het netjes, fatsoenlijk en respectvol te houden naar elkaar. Ook het verzoek om alleen ervaringen uit eerste hand te plaatsen. Ik ga even gauw in overleg wat wij met de overige reacties gaan doen.

Alvast bedankt!


Essie73 schreef:
Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om in dit topic over het werk Life coach Leidy te blijven discussiëren. Hoe men over haar als persoon denkt is niet van belang voor de vraag van TS. Ook niet respectvol naar Leidy toe.


RianneH schreef:
Uiteraard is het mogelijk dat iemands persoonlijkheid sterk doorkomt in de werkwijze of de manier waarop ze zichzelf naar buiten brengen. Daar een mening over hebben is prima, mits dit op een respectvolle manier besproken wordt. Het gevaar dat hier in ligt is dat het bespreken van die persoonlijkheid snel persoonlijk wordt. Zeker wanneer dat minder positief is vervalt dit al snel in persoonlijk aanvallen.

Het is dus niet dat er geen vraagtekens gezet mogen worden bij de methode en hoe ze dit naar buiten brengt, het is echter niet de bedoeling de persoon erachter aan te vallen.


Ik wil jullie nogmaals wijzen op de moderatoropmerkingen die in dit topic al zijn geplaatst.
Het dringende verzoek om over het werk van de lifecoach te blijven discussie - ontopic - en het fatsoenlijk en respectvol te houden ook al mag je de persoon niet/ ben je het niet met de werkwijze eens.

Ninette

Berichten: 750
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 08:18

Sorry ik ken deze persoon wel dus mijn mening is wel ergens op gebaseerd :Y)

Amandavd
Berichten: 12112
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 08:22

xDenies schreef:
Nouja het bijzondere is vooral dat er een bericht uit 2016 wordt gedeeld. Ik met mijn ervaring uit mei 2017 wordt volledig genegeerd omdat ik bewijs heb dat ze die zogenaamde choke collar niet gebruikt maar een eigen leren halsband. :') Kortom iets wat niet negatief is, is dus schijnbaar minder waar dan een oud bericht uit 2016.

Ze kan ook aanpassingen maken. Iets wat ik in 2016 oke vond, doe ik nu ook niet meer.

Ik hoef, wil en ga niets goed praten. Maar je kan ook een beetje geobsedeert redenen gaan zoeken natuurlijk.


Ja precies.

Nou Ninette dan onderbouw je opmerkingen eens. Wat iemand afkatten omdat ze met twee honden op een flat woont slaat kant noch wal.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 08:40

Dat vind ik inderdaad ook nonsens. Dat is geen goed onderbouwde reden waarom je leidy een slechte coach vind. Tevens wonen er hier meer, waaronder ik in een flat. Wat een onzin dat dat niet zou kunnen.
Laatst bijgewerkt door briitje op 27-06-17 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Ninette

Berichten: 750
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 08:43

Ik heb al een paar keer aangegeven en onderbouwd waarom ik haar niet zal boeken en nee niet alleen omdat ze in een flat woont met haar honden :D

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:05

Dat heeft ook niks met haar kunde te maken, dus totaal onnodig om te betrekken in deze discussie

BeFunny

Berichten: 11076
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:21

Ninette schreef:
Maar hondefluisteraar zijn en zelf met twee grote honden in een flat wonen? Matcht niet echt samen....ze zal het wel weer goedpraten onder mom van maar ik loop hard en wandel vaak met de honden....



Echt hoor. Wat heeft heb op een flat wonen nou met life coach zijn te maken?
Even in acht genomen dat ik betwijfel of ze nog in een flat woont. Ze woont al een hele tijd niet meer in Leiden ;)

Honden op een flat zijn niet zielig. Zo lang er gewoon wat mee gebeurd. Ik gok dat ze er wel meer mee doet dan de gemiddelde Nederlander die gewoon regelmatig de tuindeur open zet zodat fikkie kan plassen.

BeFunny

Berichten: 11076
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:36

xDenies schreef:
Nouja het bijzondere is vooral dat er een bericht uit 2016 wordt gedeeld. Ik met mijn ervaring uit mei 2017 wordt volledig genegeerd omdat ik bewijs heb dat ze die zogenaamde choke collar niet gebruikt maar een eigen leren halsband. :') Kortom iets wat niet negatief is, is dus schijnbaar minder waar dan een oud bericht uit 2016.

Ze kan ook aanpassingen maken. Iets wat ik in 2016 oke vond, doe ik nu ook niet meer.

Ik hoef, wil en ga niets goed praten. Maar je kan ook een beetje geobsedeert redenen gaan zoeken natuurlijk.



Kan wel zeggen dat ze precies afgelopen week in juni 2017 iig nog steeds bezig was met berichten verwijderen die haar niet aanstonden. En waarschijnlijk zijn er naast mij nog meer mensen met negatieve ervaringen in 2017 ;)

Ninette

Berichten: 750
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:40

En ze woont idd niet in leiden maar Alphen aan de rijn maar goed heeft volgens jullie toch niets mee te maken... Ik vind als hondecoach moet je goede voorbeeld geven... Honden wel niet op flat is misschien andere discussie weer, buiten dat genoeg andere punten waarom mensen ook negatief zijn over haar en haar methode.

BeFunny

Berichten: 11076
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 10:00

Er is alleen echt niets mis met het wonen op een flat met grote honden, maar dan ook echt niet ;)

xDenies

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 10:12

waxmeltsenzo schreef:
xDenies schreef:
Nouja het bijzondere is vooral dat er een bericht uit 2016 wordt gedeeld. Ik met mijn ervaring uit mei 2017 wordt volledig genegeerd omdat ik bewijs heb dat ze die zogenaamde choke collar niet gebruikt maar een eigen leren halsband. :') Kortom iets wat niet negatief is, is dus schijnbaar minder waar dan een oud bericht uit 2016.

Ze kan ook aanpassingen maken. Iets wat ik in 2016 oke vond, doe ik nu ook niet meer.

Ik hoef, wil en ga niets goed praten. Maar je kan ook een beetje geobsedeert redenen gaan zoeken natuurlijk.



Kan wel zeggen dat ze precies afgelopen week in juni 2017 iig nog steeds bezig was met berichten verwijderen die haar niet aanstonden. En waarschijnlijk zijn er naast mij nog meer mensen met negatieve ervaringen in 2017 ;)


Uiteraard, dat zeg ik ook. Maar ik doelde op het gebruik van welke halsbanden ;)

BeFunny

Berichten: 11076
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 10:30

Ja, dat kan dat ze daar een aanpassing in gemaakt heeft, moet zelf wel zeggen dat het haar ongeloofwaardig maakt in alles, dat ze de berichten blijft aanpassen/verwijderen. Als je zelf op het moment achter je methode staat, dan maakt het toch niet uit wat een ander vind? Als je erachter staat dan kun je het weerleggen op het moment als er een discussie over ontstaat. Maar het hele ik raak de hond niet aan presenteren dat slaat nergens meer op natuurlijk ;) eigenlijk werkt ze met zowel de hond als de baas, net als CM. Niks mis mee maar waarom daar gewoon niet open over zijn? Ik begrijp wel dat berichten die geplaatst worden om haar aan te vallen uit jaloezie of haat verwijderd woorden want je zier soms dingen dus weg daarmee.

Lisitano

Berichten: 4960
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 11:34

Ninette schreef:
En buiten dat ik ga denk ik petitie starten tegen grote honden die in een flat wonen :7

Hahaha nou retezielig inderdaad 8)7 koekoek

EJuniorJoostJarig
Berichten: 1640
Geregistreerd: 29-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:41

Ninette schreef:
En buiten dat ik ga denk ik petitie starten tegen grote honden die in een flat wonen :7


mag hopen dat dit een grapje is? over een jaar komt er ook een duitser of een aussie en dan hebben wij ook een flat :')

Ninette

Berichten: 750
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:43

Nou heb in ieder geval dan al
één handtekening :D ieder zijn mening toch?

EJuniorJoostJarig
Berichten: 1640
Geregistreerd: 29-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:51

Even over die verschillende riemen hea.. Wat maakt het uit wat zij gebruikt? buiten dat ik geen fan ben, maar dat is vanwege haar arrogantie en naar mijn mening niet genoeg de hond kunnen lezen. Ik heb ook een slim ketting bij mijn hond achter zijn oren, het scheelt wel dat hij eigenlijk altijd slap hangt behalve als ik hem wil corrigeren. Net als dat elk mens uniek is, is een hond dat ook. Als je een goede coach/trainer bent kijk je dan ook wat bij een hond het beste past net als dat elk paard een ander bit of bitloos fijn vind. (alsjeblieft geen discussie hierover, gewoon een vergelijking). Je kan ook over alles gaan lopen zeiken namelijk....

Een hond in een flat is zielig, grootste onzin ever..... Ik ken genoeg mensen op een boerderij waarvan de hond 1x even buiten komt of een hond met een tuin die alleen nog maar een tuin in zijn leven ziet. Zoals ik al zei, over een jaar word ons huis opgeleverd en ik sta al ingeschreven bij een fokker zowel van aussie als duitser. En geloof mij maar dat ik fanatieker dan de gemiddelde baas met een 'gewone' huishond ben. Beide ook werklijn dus ik zal wel moeten flat of huis met tuin, geen verschil. Waarom deze rassen en waarom werklijn? Simpel ik wil ermee werken, duitser KNPV en aussie wat het hondje maar leuk vind.

EJuniorJoostJarig
Berichten: 1640
Geregistreerd: 29-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:52

Ninette schreef:
Nou heb in ieder geval dan al
één handtekening :D ieder zijn mening toch?


menig prima, maar onderbouw dan wel even je mening anders is het zo niks zeggend

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 15:42

Jeetje wat krijgt dit topic een kinderachtige tiin zeg en onvergelijkbare stelling, slaat ook nergens op. Dat je haar werk niets vind, is prima. Maar wat je nu aanhaalt is gewoon zwaar kinderachtig en heeft niks net gaar kennis te maken. Kan je ook onderbouwen waarom een hond op een flat niet kan ?

Keell94

Berichten: 4067
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 20:30

Tinkermuts schreef:
Keel94 ik weet niet waar je woont maar ik zou je aanraden om eens te gaan trainen bij een rottweiler kringgroep. Ik denk dat zij jou wel kunnen helpen. Vlgs mij is de jouwe een kruising gezien z'n witte aftekening maar meeste kringgroepen nemen ook x aantal andere rassen in de groepen aan.


zal er eens naar kijken, nog niet eerder van gehoord :)
ja de mijne is 75% rottweiler en 25% stafford, maar dat stafford is alleen terug te vinden in zijn witte aftekeningen :P qua gedrag en koppie wel echt een rottweiler, bedankt voor de tip :)

BeFunny

Berichten: 11076
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 21:19

@EljuniorJoost
Wat ze gebruikt maakt niks uit. Alleen ze is er niet open over. En ze verteld op tv dat ze honden helemaal niet aanraakt ze coached alleen de eigenaren ;)
Als een bepaald type halsband of tuig zou helpen een hond in bedwang te houden is dat toch fijn. Natuurlijk de extreme tuigen vallen er wat mij betreft buiten als je de hond moet mishandelen om hem uit te kunnen laten zoek dan maar iemand die hem zo de baas kan.

Als ze echt zonder hulp middelen en alleen de eigenaren zou coachen en daarme kon bereiken dat deze mensen hun hond onder apėl zouden kunnen houden zou dat wel intressant zijn. Dat bestaat namelijk nog niet ;)

A_nouk

Berichten: 11640
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 13:25

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik weer een flink aantal berichten verwijderd waarbij o.a. prive communicatie wordt gedeelt. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Ik wil jullie nogmaals vragen om de moderatoropmerking die wij eerder hebben geplaatst goed door te lezen.

Uiteraard is het toegestaan je persoonlijke mening te delen op bokt. Echter dient deze wel onderbouwd te zijn. Persoonlijke sneren en het afbranden van mensen is niet de bedoeling.

Ga dan ook respectvol om met een ander

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 14:04