Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Granoek schreef:\
Ik kan zelfs nergens vinden wat het verschil is tussen de benamingen KVV en BARF, want in mijn zoektocht kwam ik ook nog Duck tegen en Kivo en nu zie ik door de bomen het bos niet meer
*adem*
kimmie261 schreef:Granoek schreef:\
Ik kan zelfs nergens vinden wat het verschil is tussen de benamingen KVV en BARF, want in mijn zoektocht kwam ik ook nog Duck tegen en Kivo en nu zie ik door de bomen het bos niet meer
*adem*
kvv is gemalen vlees wat je in de winkel koopt,bij BARF ga je zelf samenstellen,dus je koopt dan onderdelen van dieren en die geef je in goede verhoudingen en percentages,dus je moet zelf een menu samenstellen,bij kvv hoeft dat niet ,dat is al samengesteld voor je en gemalen door de fabrikant.
nu zijn er kvv's welke niet compleet zijn,compleet worden ze nl door toevoegen van een premix,dit staat duidelijk vermeldt nl met het woordje 'compleet"
niet complete kvv's moet je minimaal 5 soorten dieren van voeren,dat lijkt dan een beetje op barfen,alleen zijn ook die pakketjes diersoorten al in goede verhouding gemalen.
overigens voer ik vers vlees,al zolang we honden hebben ( vanaf 1982) ,ik voer kvv en stel zelf samen,maar dan meer op NRV percentages.
Mizora schreef:Nee, dat beschrijft wel behoorlijk hoe duck eruit ziet. Maar er zijn een hoop honden die het er goed op doen. En Rodi staat juist weer bekend op zijn gifgroene erwten. Maar de meeste kvv's zien er vleziger uit.
MyWishMax schreef:Best4dogs ging hier niet goed, veel te hoog botpercentage, terwijl ze dat met zelf samenstellen wel konden hebben.
petitparis schreef:MyWishMax schreef:Best4dogs ging hier niet goed, veel te hoog botpercentage, terwijl ze dat met zelf samenstellen wel konden hebben.
Als ik dit lees, ben ik blij dat ik voor op vakantie geen kvv van bij best4dogs gereserveerd heb...
Maar het gamma Degomeat lijkt in de verste verte niet op was best4dogs aanbiedt, ook nooit geweest. Was dat echt 1 groep of alleen toevallig dezelfde naam...
extra orgaan is hier geen optie, want is te purinerijk.