Ja en het toeval wil dat net vandaag de buren zonnepanelen krijgen En de vraag of er een steiger in mijn tuin kon omdat ze er anders niet bij kwamen. Nouja prima, als ze maar voor 15.00 weer weg zijn, maar niet echt lekker getimed
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-17 14:30
Lieve meiden van het TK-kattentopic, bedankt voor jullie lieve kaartje. Jullie hebben geen idee hoeveel dit me doet
Prrrr
Geplaatst: 07-04-17 14:49
Josje is toch ook nog steeds een beetje van ons. Heel veel sterkte.
Tranen in mijn ogen. Lieve, lieve Josje. Knappe rooie met haar enorme ogen Weet dat je het allerbeste voor haar hebt gedaan wat je hebt kunnen doen, en ze heeft het meer dan geweldig bij jullie gehad. Dikke
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 07-04-17 17:43
Ze was inderdaad prachtig en heel geliefd. Ik hoop dat je verdriet over een tijdje wat plaats kan maken voor al die mooie herinneringen
Dag Josje, je zal voor altijd in de harten van vele mensen blijven!! Lieve Froukje en M wat een gemis nu Josje er echt niet meer is, heel veel sterkte. Ze heeft een prachtig leven bij jullie gehad.
Ik heb net al haar spulletjes opgeruimd, morgen de kattenbak nog even schoonmaken en wegbergen en dan is echt alles wat jos was verdwenen.. Net samen met M even wat foto's nabesteld, dan kan er wat in een lijstje naast de urn straks die kunnen we dinsdag weer ophalen.
Bedankt voor alle lieve woorden dat doet me echt goed
Wat een verdriet wat een gemis.... Zoals je zegt, aan jullie liefde heeft het niet gelegen maar wat is het dan zwaar zonder ze hè.... hele dikke knuffel
Het is heel gek. Aan de ene kant went het heel snel, aan de andere kant heb je op zoveel kleine momentjes nog elke keer het idee dat ze nog bij je in de buurt is. Zoals gister in de tuin, dan had ik regelmatig dat ik haar dacht te zien vanuit mn ooghoek, omdat ze altijd buiten bij mij in de buurt was.
Morgen avond halen we haar as weer op, dan is alles klaar.
petraaken
Moe. We hebben haar vanavond opgehaald. Daarna nog even uit eten geweest (ondanks alle ellende gelukkig wel mn examen gehaald vandaag) en nu staat ze bij ons op de schouw.