Gewoon goed piesen

En het eten komt zo te lezen ook wel goed
Zo net na een toch best wel pittige ingreep mag je je als hondenvent toch best een beetje sneu voelen en comfort dood willen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Wat moet dat fijn zijn Sec
Gewoon goed piesen
Zo net na een toch best wel pittige ingreep mag je je als hondenvent toch best een beetje sneu voelen en comfort dood willen
secricible schreef:Sonja_vR schreef:Wat moet dat fijn zijn Sec
Gewoon goed piesen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest ff 3x lezen, haha. Maar idd, comfort food. Zal hem mac and cheese maken
Citaat:secricible schreef:
Ik lees even mee, die hurtta ziet er wel super uit.
Ik zit een beetje in dubio. Onze kerel heeft een operatie gehad en is daardoor behoorlijk mager en flink geschoren (volledige buik en stukken vd poten plus een vierkant op de rug). Het is een akita, dus echt wel lekker warm, maar met al die gaten in zijn vacht en ook geen isolatievet toch soms wat kouwig. Hij draagt nu nog een rompertje maar die gaat ergens deze week uit dus dan is de vraag of hij het hiet nog kouder krijgt. We lopen nu alleen een snel rondje buiten, maar als hij straks een beetje is opgeknapt hoop ik toch weer echt te wandelen met hem en dan is die vacht nog niet aangegroeid.
Ik zou het liefst iets hebben dat de buik warm houdt en de rest niet, maar dat is vrij onmogelijk denk ik zodie dekjes zijn iig sowieso niet geschikt hier. Ik volg even mee!
Citaat:Een kinder t-shirt van de Zeeman en daar een warme buiklap van bijvoorbeeld een fleece sjaal aannaaien geen optie?
Dan blijft het wel op z'n plek en is de rug redelijk koel.