Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben al helemaal verliefd !
en rood staat altijd super bij een brindle, goede keuze.
nu mag hij niet meer in de zetel en nu heeft hij eindelijk begrepen dat hij ook alleen kan slapen op zijn kussen ..
dat word straks kiezen uit, slapen in je bed met Bull of zelf maar in die bench kruipen
. Ik denk dat ik mazzel heb dat alles gelijkvloers is hier, al moet ik mijn slaapkamer deur ook dicht houden... Bed ligt ook lekker
xLaraaj schreef:gronmen niet toestaan....nu is het nog om te lachen hoe klein ze zijn, maar als het straks een volwassen reu is.Inderdaad. Hij is soms echt al brutaal als hij iets niet mag dat hij dan zo gromt naar me toe .. Maar hij doet mij wel lachen met zijn rare sprongen en hoe hij soms loopt haha ! Maar denk dat zijn oren kapot zijn ..
je kan ook met je vingers een bijtbeweging namaken (vingertoppen bij elkaar en stevig snel kort duwtje tegen pup geven) het is vaak de schrik van die beweging dat ze piepen, niet omdat het pijn doet. Of je geeft m een klein kneepje als de bijtbeweging écht niet aankomt bij m.
denk dat mijn pup zijn oren kapot zijn. En al wil je soms met pups je haren uit trekken, wat ben ik toch verliefd op dat manneke !
Nu hopen dat we binnenkort kunnen wandelen , zal ook al helpen voor hem