Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deni11 schreef:Heel liefik zou zo weer een nestje pups willen als ik dit zie (al word dat wat moeilijk met een reeds gesteriliseerde teef
)
Tigress schreef:Ik vind het ook zo leuk om te zien hoe verschillende soorten zo veranderen
De pups bij de fokker waar ik ingeschreven sta zijn 1 dagje jonger, en hoewel je bepaalde vergelijkingen ziet, zie je ook een aantal verschillen (Alleen al de orenDie hangen nog lekker losjes terwijl ze hier al vrij stevig lijken
)
Tigress schreef:Wat zijn ze gegroeid zeg!
Ik kan de keuze begrijpen. Een weekend om te wennen lijkt mij inderdaad ook fijner
De mijne mag ik vanaf volgende week woensdag ophalen, maar dat wordt vrijdag omdat ik dan die dag + het weekend vrij ben
Oh, en je vroeg nog om een fotootje van mijn pupselIk weet nu zeker wie het gaat worden, dus bij deze nog de foto
[ Afbeelding ]
Amandavd schreef:Diablo schreef:Die paar daagjes zal niet veel uitmaken. Maar moeten de pups dan meteen na het weekend al alleen thuis blijven?
Vind ik ook vreemd maar kan TS niks aan doen.
Diablo schreef:Amandavd schreef:
Als de pup meteen alleen gelaten zou worden, zou ik zo'n pup niet meegeven. Je bent toch voorbereid? Dan neem je toch vrij?
Amandavd schreef:Diablo schreef:Die paar daagjes zal niet veel uitmaken. Maar moeten de pups dan meteen na het weekend al alleen thuis blijven?