[VOLG] Rottweiler X Rottweiler/Bernersennen pups

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xsiroccox

Re: [VOLG] Rottweiler X Rottweiler/Bernersennen pups

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 23:07

Ooooohw... <3 geweldig...

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 23:12

Oooooh, wat schattig allemaal <3 <3 <3

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 23:13

Heel lief <3 ik zou zo weer een nestje pups willen als ik dit zie (al word dat wat moeilijk met een reeds gesteriliseerde teef :') )

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-16 23:29

Deni11 schreef:
Heel lief <3 ik zou zo weer een nestje pups willen als ik dit zie (al word dat wat moeilijk met een reeds gesteriliseerde teef :') )

Haha ja dat gaat een moeilijk.

De pups hebben lekker buiten gelegen vandaag. Ik heb geen idee hoe het weer bij jullie was, maar hier was het echt super warm. Het badje klimmen ze ondertussen al uit dus lopen ze nu gewoon bij ons door de achtertuin. In een hoek met schaduw hadden we een deken neergelegd maar alles wou op de stenen liggen. Het was veelste warm op de deken haha. Natuurlijk hebben we ze goed in de gaten gehouden buiten. Wij hebben de kist zo gemaakt dat het ook vanaf de achterkant open gemaakt kan worden. Aangezien de verwachte warmte de komende dagen gaat waarschijnlijk morgen of dinsdag gewoon de klep open aan de achterkant zodat ze zelf kunnen kiezen of ze binnen of buiten willen liggen. Als we s'ochtends de pups naar buiten doen gaat de klep ook open en alles kent het al precies. Ze lopen zo de klep af naar buiten, echt grappig om te zien hoe snel ze dat door hebben.

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 23:43

Wat een schatjes <3 Plaats gerust nog meer foto's :D

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-16 11:08

Met de pups gaat het super, we hebben ze gister allemaal nog even gewogen en de zwaarste is al bijna 4 kilo. Maandag worden ze alweer 6 weken, wat gaat dat snel zeg! De wond van de keizersnede is gelukkig helemaal dicht. Even wat foto's!

Afbeelding
Breezer voedt nog best veel. De pups krijgen nu 3x per dag een pap van puppy brok. We blijven nog wat langer pap voeren, omdat ze heel erg gaan schrokken en daardoor bij ons vorige nestje een pup bijna gestikt is. We bouwen het gewoon rustig op van geweekte brok naar uiteindelijk harde brok.

Afbeelding
Onder de stoelen liggen vinden ze nog steeds erg leuk. Vooral als er dan niks vermoedend iemand in de stoel gaat zitten, dan kun je zo lekker aan de enkels kauwen. Dit zijn Rossi en Reus.

Afbeelding
Met iets om aan te kauwen zijn wij nog schattiger, vind je niet?

Afbeelding
Dan hebben we ook nog een echte bosjes man! Hij denkt geregeld dat de planten even gesnoeid moeten worden. Dit is pup blauw.

Afbeelding
Dan hebben we nog een stoere man, pup licht blauw. Hij kijkt liever eerst even wat iedereen aan het doen is, maar als hij alles heeft gezien speelt hij gewoon lekker mee.

Afbeelding
Natuurlijk wordt er ook genoeg gespeeld! En onze bosjesman vond het geen mooi kleed, het paste niet bij de planten in de tuin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 11:16

Ach gut die foto van Breezer, kijk dr nou staan

Lekkere bollie wollie pups! <3

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 13:57

Super leuke foto's weer.
Heerlijk lekker samen spelen.
Fijn dat het met Breezer ook goed gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 14:00

Wat een heerlijk stel pups <3

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 14:33

Ik vind het ook zo leuk om te zien hoe verschillende soorten zo veranderen :D
De pups bij de fokker waar ik ingeschreven sta zijn 1 dagje jonger, en hoewel je bepaalde vergelijkingen ziet, zie je ook een aantal verschillen (Alleen al de oren :') Die hangen nog lekker losjes terwijl ze hier al vrij stevig lijken :)) )

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-16 14:36

Tigress schreef:
Ik vind het ook zo leuk om te zien hoe verschillende soorten zo veranderen :D
De pups bij de fokker waar ik ingeschreven sta zijn 1 dagje jonger, en hoewel je bepaalde vergelijkingen ziet, zie je ook een aantal verschillen (Alleen al de oren :') Die hangen nog lekker losjes terwijl ze hier al vrij stevig lijken :)) )

Wat leuk! Gaat met jullie pup alles goed? Ik ben wel benieuwd naar een fototje haha.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 20:19

Als ik nu op zoek was naar een hond zou ik het wel weten <3 Ze zien er erg goed gelukt uit :D

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:41

Kesje schreef:
Als ik nu op zoek was naar een hond zou ik het wel weten <3 Ze zien er erg goed gelukt uit :D

Helemaal mee eens :j , wat een droppies <3

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:45

Ahhhw wat schattig!!! <3

Rottjes met witte poten, love it

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-16 10:16

De pups doen het super! Dit weekend wordt erg poedersuiker, de meeste pups gaan namelijk naar hun nieuwe baasje. Maandag zijn ze acht weken, we laten ze vandaag en morgen al gaan omdat de families waar ze heen gaan dan ook echt 2 dagen de pup goed kan laten wennen. Ik weet dat sommige mensen het hier niet mee eens zijn, maar wij vinden het belangrijk dat de mensen en pups echt kunnen wennen en niet dat de pup in een vreemd huis komt en dat de baasjes meteen moeten werken. Mam en ik hebben de eerste huil bui al gehad vanochtend, het is zo vreselijk als mensen 'jouw' schatjes meenemen. S'ochtends niet meer 10 hoofdjes naar je zien staren als je ze uit de kist laat, niet meer door 10 rennende, kwispelende hondjes begroet worden als je de tuin binnen komt. Vandaag gaan er 5 weg. Morgen nog 2, maandag 2 en dan de laatste volgende week vrijdag/zaterdag. Gisteren hebben wel een 'fotoshoot' gedaan met alle pups. We hebben alle pups apart op de foto gezet, leuke foto's voor de baasjes en een van de vele aandenken voor ons. Voor een van de laatste keren nog wat fotos:

Afbeelding
Zo word je geregeld aangekeken als je in de tuin zit.Afbeelding
Als ze moe zijn, storten ze letterlijk gewoon neer en gaandere ze slapen.
Afbeelding
Geen uitleg nodig volgensmij haha

Afbeelding

Afbeelding
Grrrommm
Afbeelding
Baas, wat kijk jij nou?
Afbeelding
Onder onze hangmat zit een 'hangmat' waar je dingen in kunt leggen. De pups hebben dat toegeëigend als hun privé hangmat.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 10:35

Wat zijn ze gegroeid zeg! <3
Ik kan de keuze begrijpen. Een weekend om te wennen lijkt mij inderdaad ook fijner :j
De mijne mag ik vanaf volgende week woensdag ophalen, maar dat wordt vrijdag omdat ik dan die dag + het weekend vrij ben :j

Oh, en je vroeg nog om een fotootje van mijn pupsel :)) Ik weet nu zeker wie het gaat worden, dus bij deze nog de foto :D
Afbeelding

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-16 10:45

Tigress schreef:
Wat zijn ze gegroeid zeg! <3
Ik kan de keuze begrijpen. Een weekend om te wennen lijkt mij inderdaad ook fijner :j
De mijne mag ik vanaf volgende week woensdag ophalen, maar dat wordt vrijdag omdat ik dan die dag + het weekend vrij ben :j

Oh, en je vroeg nog om een fotootje van mijn pupsel :)) Ik weet nu zeker wie het gaat worden, dus bij deze nog de foto :D
[ Afbeelding ]

Wat een schatje!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 11:35

Die paar daagjes zal niet veel uitmaken. Maar moeten de pups dan meteen na het weekend al alleen thuis blijven?

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 11:41

Wij hadden.onze ene hond met 9 weken en de ander met 7,5 maar waren wel de eerste 4 weken volledig thuis. Wel een schatjes zeg!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 11:41

Diablo schreef:
Die paar daagjes zal niet veel uitmaken. Maar moeten de pups dan meteen na het weekend al alleen thuis blijven?

Vind ik ook vreemd maar kan TS niks aan doen.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 11:52

Amandavd schreef:
Diablo schreef:

Als de pup meteen alleen gelaten zou worden, zou ik zo'n pup niet meegeven. Je bent toch voorbereid? Dan neem je toch vrij?

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 12:07

Mijn dochter wilde graag een pup en zij was 5 maanden thuis (ze is 18) dus dat was een mooie tijd. Nou is dat uniek maar meteen al moeten werken lijkt me maar niks

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 12:22

Diablo schreef:
Amandavd schreef:

Als de pup meteen alleen gelaten zou worden, zou ik zo'n pup niet meegeven. Je bent toch voorbereid? Dan neem je toch vrij?

Tsja, ik snap wat je bedoelt en wijzelf doen dat ook niet maar ik weet verder niks van de situatie af, bovendien zijn er zat mensen die A zeggen maar B doen, dat kun je niet altijd voorkomen.

TS, ik snap je gevoel, ik had het ook erg moeilijk toen onze pups gingen maar stuk voor stuk hebben ze fantastische baasjes gekregen!

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-16 12:31

Amandavd schreef:
Diablo schreef:

Het is niet zo dat ze meteen moeten werken, maar mensen zijn vaak vrij in het weekend. Ze hoeven ook niet alleen thuis te blijven, maar wat meer rust is wel fijn. Sommigen moeten werken na het weekend, maar er is altijd iemand bij de pups thuis.

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 13:00

Toen wij onze rottweiler pup kregen hebben we ook echt om en om een aantal weken vrij genomen.
En dat was ook echt wel nodig voor hem.