Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0407Tamar schreef:Jaa, jij (u) behoord tot iemand die ervaringen deelt dat is hartstikke fijn
Ik ga er even voor zitten om het te lezen. Ik zal nog een reactie na doen!
0407Tamar schreef:OKe, ik heb een PBtje gehad van iemand die me wat mentale steun geeft. Vind ik leuk haha.
Maar goed: Ik snap jullie punt fftjes niet. Ik bedoel ik lees me in want er komt voorlopig geen hond. En jullie lijken me er bijna van te willen overtuigen om ABSOLUUT GEEN PITBULL TE NEMEN. Als je bijna een pit hater bent kom dan alsjeblieft niet op dit topic. Als de drive en de snel kunnen omslaande agressie het enige is dan weet ik dat nu wel!
Dan zal ik de 16 jarige snotneus wel weer zijn maar ik heb niet zoveel aan overbodige informatie.
Dus thanks maar over de agressie en de drive wil ik niks meer horen of lezen!
Mensen met pitbulls en een ECHT verhaal zijn meer dan welkom en de kenners ook. Maar alsjeblieft geen gezeur meer over bijten vasthouden hondengevechten drive wat dan ook. Echte Ervaringen en geen mensen die gewoon mee willen praten.
THANKS!
0407Tamar schreef:Dus thanks maar over de agressie en de drive wil ik niks meer horen of lezen!
Mensen met pitbulls en een ECHT verhaal zijn meer dan welkom en de kenners ook.
THANKS!
Sammyoo schreef:0407Tamar schreef:Dus thanks maar over de agressie en de drive wil ik niks meer horen of lezen!
Mensen met pitbulls en een ECHT verhaal zijn meer dan welkom en de kenners ook.
THANKS!
Hier heb je een echte ervaring van iemand met een kruising staff [BB] Eigen hond bijt mij..
0407Tamar schreef:Okee dat ze wat bijtgevoeliger zijn weten we nu wel. Maar ze zijn erg mensgericht en zeer lief voor kinderen. En trouwens. Je hebt ook mensen die fel zijn tegen andere mensen en bij paarden net zo. Dus wat is het probleem?
loez schreef:Ze zijn niet 'iets' bijt gevoeliger. Ze hebben een enorme lage drempel en hun bijtrem idem
Dus je moet je er wel degelijk van bewust zijn wat je in huis haalt
Ik heb het zwaar misgehad 7 jaar geleden. Gelukkig is ze naar mens en kind vriendelijk, maar kan dus nooit met m'n verstand op nul de hond aanlijnen en gaan wandelen. Dat mis ik enorm