Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Jammer... maar waarom zo lang gewacht toen je merkte dat er een bult kwam te zitten na de operatie?
Zoiets aankijken is nooit een goede beslissing...
Little_Gift schreef:Jammer... maar waarom zo lang gewacht toen je merkte dat er een bult kwam te zitten na de operatie?
Zoiets aankijken is nooit een goede beslissing...
testebeest schreef:Heel veel sterkte ts. Wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws :'(
Mag je de mand van ties niet anders in je eigen kamer zetten?
Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden. En of je er in gelooft of niet. Ik geloof het wel als je zegt dat je het gevoel hebt dat ties nog bij je langskwam. Heb hetzelfde meegemaakt toen onze oude kat overleed.
BeSen schreef:Je kan de mand anders op je kamer zetten als je dat zelf belangrijk vind dat de mand blijft![]()
Ik weet hoe verschikkelijk het is als je huisdier overleeft,maar je moet proberen te focussen op andere dingen. Dan verwerk je het eigenlijk het makkelijkst. Bij mij dan, kan ook anders zijn bij jou.
Maar de eerste weken, misschien maand(en) zal je erg verdrietig zijn enzo maar dat maakt helemaal niet uit want je houd van Sies en dan is het juist belangrijk dat je je emoties niet wegstopt omdat ze er niet meer is.
Sterke