Een operatie met een groot risico

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

Re: Een operatie met een groot risico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 23:03

Sterkte...

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 23:04

Ik heb je hele topic gelezen, wat verschrikkelijk toch ;( ik weet hoe het is. Wij hadden ook een kat, die was ook al wel oud maar had nog jaren mee gekund. Opeens was er iets met hem gebeurd en hebben we ook zo enorm in spanning gezeten. De dierenarts probeerde nog van alles, maar ik wist het van te voren ook al. Hetzelfde gevoel.

Heel veel sterkte TS, jullie hebben echt het aller beste voor je hond gedaan. Hij is fysiek misschien niet langer bij je, maar zijn geest en zijn liefde blijft voor altijd bij jou Y;(

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 23:09

Jeetje Drawer wat erg.. Heel veel sterkte komende tijd :(:)

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 23:12

Ach wat naar. Heel veel sterkte :(:) Y;(

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 23:13

Jeetje zeg, een achtbaan van emoties moet dat zijn geweest vandaag. Spanning voor het wegbrengen, vreugde en blijdschap dat het allemaal goed gegaan is en dat ze weer lekker thuis is en vervolgens slaat het compleet om :n

Ook al is het een vreselijk afloop, wees wel ''blij'' dat jullie de operatie hebben laten doen. Zo heeft ze in ieder geval nog wel de kans gekregen, hoe klein die kans ook was. Heel veel sterkte gewenst, zo te horen heeft ze tot op het einde top eigenaren gehad.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 23:39

Veel sterkte lieverd. Dikke knuffel :(:) Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht.

ultimate

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 23:59

Y;( Y;(

Monica72

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 00:04

Y;(

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 00:14

Dankjewel allemaal. Ik zweerde net toch dat ze aan mij aan het snuffelen was. Dat voelde zo echt. Toen dacht ik, ze heeft gedaan wat ik vraag. Ze is komen kijken hoe het hier gaat. Het kietelde ook nog echt precies zoals zij me altijd kietelde met haar gesnuffel :=

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 02:33

Jammer... maar waarom zo lang gewacht toen je merkte dat er een bult kwam te zitten na de operatie?
Zoiets aankijken is nooit een goede beslissing...

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 02:53

Ach jeetje, zo pijnlijk herkenbaar dit topic |( Wij zijn afgelopen dinsdag met onze kat naar de DA gegaan en ik had er al geen goed gevoel bij, ondanks dat ie redelijk zichzelf was. Maar ik had gelijk, zijn alvleesklier blijkt helemaal stuk door gezwellen en het is gedane zaak. Vrijdag wordt hij waarschijnlijk ingeslapen en het idee dat hij er straks niet meer is, is ondraaglijk ;(

Heel erg veel sterkte TS, dikke knuffel en geniet van de momenten dat je denkt dat ze bij je is Y;(

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 06:56

Little_Gift schreef:
Jammer... maar waarom zo lang gewacht toen je merkte dat er een bult kwam te zitten na de operatie?

TS is 15 en haar hond is verdorie overleden. De meeste mensen zullen überhaupt niet zo snel opnieuw naar de dierenarts gaan. TS heeft er volgens mij alles gedaan om haar hondje te helpen, en dat is dan ook gelukt. Beestje is nu zonder te veel pijn gegaan, lekker in zijn slaap in plaats van leeggebloed.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 07:03

Little_Gift schreef:

Wauw wat ongepast dit...

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 07:39

Sterkte met je verlies TS.
Wat enorm verdrietig

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 07:48

Heel veel sterkte.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 08:05

Veel sterkte!!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 08:30

Y;( Y;(
Sterkte komende tijd :(:) :+:

*send virtual hug*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 08:31

Little_Gift schreef:

Wat een k*t reactie zeg, heb ook even getemd want vind dit echt ongepast. :n

Ik vind dat je super gehandeld hebt TS, heel erg veel sterkte! :(:)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 08:45

Bedankt allemaal :*

Ik heb goed geslapen gelukkig. Was ook wel nodig. Ik heb die nacht ervoor al slecht geslapen en al dat gehuil heeft me ontzettend moe gemaakt. Wat zullen de eerste dagen zonder Sies raar zijn. Ik mis nu al haar gepiep aan de trap omdat ik naar onder moet komen. Dat deed ze altijd 's morgens in het weekend of in vakanties. Mam en pap willen de mand weg doen en er een kleinere neerzetten voor max maar ik heb het idee dat we die mand moeten laten staan. Want dat was Sies zijn plekje. Maar ik heb daar helaas niets over te zeggen :(
Ik vind het nog het ergste dat ze op 4 mei is overleden. Dodenherdenkingsdag. Dan word je er makkelijk aan herinnert elk jaar.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 08:52

Heel veel sterkte ts. Wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws :'(

Mag je de mand van ties niet anders in je eigen kamer zetten?

Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden. En of je er in gelooft of niet. Ik geloof het wel als je zegt dat je het gevoel hebt dat ties nog bij je langskwam. Heb hetzelfde meegemaakt toen onze oude kat overleed.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 08:54

Niet alleen de eerste dagen Drawer... neem de tijd om het een plekje te geven. Al doe je daar een jaar of nog meer over... dat geeft niet. En wat geeft het dat je er aan wordt herinnerd? Dat hoort erbij. Stop het niet weg.
ikzelf zat er gisteren avond na 1,5 week weer zwaar doorheen. Lijkt juist alleen maar erger te worden.
Heel veel sterkte...

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 08:56

Je kan de mand anders op je kamer zetten als je dat zelf belangrijk vind dat de mand blijft :)

Ik weet hoe verschikkelijk het is als je huisdier overleeft,maar je moet proberen te focussen op andere dingen. Dan verwerk je het eigenlijk het makkelijkst. Bij mij dan, kan ook anders zijn bij jou.
Maar de eerste weken, misschien maand(en) zal je erg verdrietig zijn enzo maar dat maakt helemaal niet uit want je houd van Sies en dan is het juist belangrijk dat je je emoties niet wegstopt omdat ze er niet meer is.

Sterke :(:)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 08:57

testebeest schreef:
Heel veel sterkte ts. Wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws :'(

Mag je de mand van ties niet anders in je eigen kamer zetten?

Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden. En of je er in gelooft of niet. Ik geloof het wel als je zegt dat je het gevoel hebt dat ties nog bij je langskwam. Heb hetzelfde meegemaakt toen onze oude kat overleed.

Ik zal straks vragen of we die mand wel ergens kunnen bewaren. Het was het plekje van sies en ik geloof dat als we die mand niet weggooien, dat ze terug hier komt (niet echt maar als ziel) en dan over ons komt waken.

Ik ga vandaag ook een topic maken voor haar en een kaarsje branden. Dat heeft ze verdient

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 08:58

BeSen schreef:
Je kan de mand anders op je kamer zetten als je dat zelf belangrijk vind dat de mand blijft :)

Ik weet hoe verschikkelijk het is als je huisdier overleeft,maar je moet proberen te focussen op andere dingen. Dan verwerk je het eigenlijk het makkelijkst. Bij mij dan, kan ook anders zijn bij jou.
Maar de eerste weken, misschien maand(en) zal je erg verdrietig zijn enzo maar dat maakt helemaal niet uit want je houd van Sies en dan is het juist belangrijk dat je je emoties niet wegstopt omdat ze er niet meer is.

Sterke :(:)

Voor mij is het gewoon even goed alles eruit huilen de komende dagen. En de eerste periode zal raar zijn. Ik bedoel, wie komt er nu idioot bedelen als we aan het eten zijn of met eten bezig zijn? Waar eten is, daar was Sies

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 09:00

:(:)

Heb je misschien nog iets van dr zoals haar? Kan je misschien als je het iets beter verwerkt hebt nog wat van laten maken van een sierraad ofzo... Heb je haar altijd bij je!

Maar voor nu is uithuilen al iets wat helpt ja