Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brinta12 schreef:Ik heb twee vragen:
Ik ben net begonnen met KVV voeren. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Mij werd geadviseerd om het niet te mengen van brok en KVV i.v.m. Verschillende spijsverteringsmanieren.
Vraag twee: hoe kijken jullie aan tegen het geven van twee of meerdere KVV merken aan je dier? Hier hoor ik ook gemixte verhalen over. Bijv. De ene zegt dat het voor de afwisseling goed is en de andere beweert dat het niet goed is i.v.m. Wisselende kwaliteit van de merken.
meiske1577 schreef:Zijn hier ook mensen met ervaring met applaws honden en/of katten voer?
Ik zag dit voer bij de intratuin voor mijn kat. De brok bevat 80% vlees. Dat leek me wel wat. Dus een zak gekocht om te proberen.
Voor de hond hadden ze alleen natvoer, dus daar even drie blikjes van meegenomen.
Ik zag dat zooplus het voer ook in het assortiment heeft. In de brokjes voor de hond zit 75% vlees.
Het natvoer gisteren een blikje van gegeven en dat is netjes opgegaan.
ponyparadijs schreef:Ik zou het ongehoorzaam gedrag noemen als hij die kip zelf heeft toegeeigend
Overigens heb ik zo'n kat in huis
Die wil liever vers dan brok, kvv, barf of wat dan ook
Kuggur schreef:[naam] schreef:De eigenaar van de kip (ik) noemt het jammer, maar zo is de natuur.
Ehm, wat dat ook is, in ieder geval geen "natuur"....