Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elin_ schreef:Lotus83 schreef:Dat is niet zo heel aardig om te zeggen Elin_
Nee dat klopt, het is absoluut ook geen persoonlijke aanval, maar Ts leek verwonderd dat iedereen zo fel reageerde dus zo gek is het niet.
Daarbij geef ik duidelijk aan dat het gewoon een gedachte is die in me op kwam n.a.v. De eerdere posts en beginpost. Niet altijd alles hoef je als zoete koek te slikken als het van het ene uiterste naar het andere gaat
Selina schreef:TS voelt zich al rot genoeg. Of ze nou wel of niet goed gehandeld heeft, is het echt nodig haar nog wat trappen na te geven?
Ik hoop dat ze je hond eruit krijgen TS.
Elin_ schreef:Selina schreef:TS voelt zich al rot genoeg. Of ze nou wel of niet goed gehandeld heeft, is het echt nodig haar nog wat trappen na te geven?
Ik hoop dat ze je hond eruit krijgen TS.
Pardon? Ondanks slechte conditie van ts wat heel naar voor haar is , had ze veel eerder kunnen bellen.
Was het een paard geweest was iedereen in rep en roer en was de bokt brandweer brigade al opgeroepen.
Het gebeurde gewoon telaat en als ze topic niet geopend had, had ze gewacht tot morgen. punt
Lotus83 schreef:Leuk.. mensen die de mod opmerking op blz 6 gewoon negeren... ondanks dat ts laat actie ondernam zijn bepaalde reacties hier minstens net zo triest