Mijn hond is gespierd, slank en heeft een glanzende vacht. Roze tandvlees, kijkt helder uit zijn ogen, stinkt niet en is actief en altijd vrolijk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mizora schreef:Ik verkies soms Acana boven RC, zelden Orijen. Maar ik ben geen fan van Orijen, ik zie te veel honden die het er niet goed op doen voor die prijscategorie. RC raad ik vaak in specifieke gevallen aan. Labradors zet ik graag op RC i.v.m. koperstapeling en gevoeligheid voor overgewicht. Ook voor baasjes die gewoon een goede brok willen zonder lastig te moeten bestellen etc. raad ik vaak RC aan. Ga voor het vak staan, volg de verschillende stappen in het keuzemenu en grote kans dat je een passend voer hebt voor je hond.
Kinke schreef:Ik zit even op de site van Lotgering te kijken maar snap niet veel van al die pakketten. En hoeveel voer je per dag voor een hond van rond de 70 kilo?
edit…inmiddels meer info gevonden. Ik vind het eigenlijk niet duur. Denk dat het goedkoper is dan de brokken die hij nu krijgt.
Kinke schreef:Ik zit even op de site van Lotgering te kijken maar snap niet veel van al die pakketten. En hoeveel voer je per dag voor een hond van rond de 70 kilo?
edit…inmiddels meer info gevonden. Ik vind het eigenlijk niet duur. Denk dat het goedkoper is dan de brokken die hij nu krijgt.
Kinke schreef:ik zag op de site dat het voeradvies 1 a 2% van het lichaamsgewicht is. Nogal een verschil of je 700 of 1400 gram per dag moet voeren