Bestelling zooplus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_activeme

Re: Bestelling zooplus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:07

Ik bestel bijna elke maand en heb tot nu toe alles de volgende gehad heb alles in een keer gekregen en werd bezorgd door post nl. Mijn laatste bestelling die ik heb ontvangen was er een zak kattengrint kapot heb gelijk een mail gestuurd met een foto dat de zak gescheurd was, kreeg meteen antwoord terug en een paar dagen later had ik het geld terug.

Tot nu toe is alles nog goed gegaan bij mij

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:09

DHL vreselijk ze hebben mijn pakket al 4 keer kwijt gemaakt en nu ontbreekt een deel van de bestelling van Zooplus. Zou binnen 2 werkdagen geleverd zijn en heb besteld op 1 mei. Nu heb ik 1 deel van de bestelling nog steeds niet. DRAMA!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:47

Heb je contact opgenomen met zooplus , bij mij paar keer voorgekomen dat door de schuld van postbedrijf pakket kwijt was, heb toen gebeld of via fb een pb gestuurd met foto dat die afgeleverd was maar niks thuis was gekomen. Heb gewoon het deel wat kwijt was geraakt opnieuw gekregen

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 08:31

SternPhoto schreef:
Heb je contact opgenomen met zooplus , bij mij paar keer voorgekomen dat door de schuld van postbedrijf pakket kwijt was, heb toen gebeld of via fb een pb gestuurd met foto dat die afgeleverd was maar niks thuis was gekomen. Heb gewoon het deel wat kwijt was geraakt opnieuw gekregen

Ik heb het gisteravond gekregen haha! Die statussen kloppen blijkbaar niet bij DHL

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:01

Klopt is erg vervelend, bij mij stond bestelling wordt klaargemaakt voor verzending kwam die in de middag al langs om te brengen. Keek ik volgende dag stond erop bezorger komt morgen langs uuhh

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:04

Wij hadden volwassen katten brok besteld, kregen een volwassen katten brok zak met kittenbrok erin. Ik was een paar weken niet thuis, dus vriendlief heeft blij 2,5 kg opgevoerd aan de katten :')
Foto gemaakt, zooplus gemaild of we een compensatie zouden kunnen krijgen en we hebben het volledige bedrag teruggestort gekregen + we hoeven het kittenvoer niet terug te sturen. Topservice! Kittenvoer gaat nu mooi naar een dierenasiel :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:07

Mijn pakket zou voor vandaag eindelijk moeten komen volgens de DHL site. Ben benieuwd. Week na bestelling.