Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ELpatcho schreef:8 maanden lang slapeloze nachten? Ik had die kat bij dag 2 al in die berging gezet. Mandje, water en kattenbak en hij redt zich maar, 's ochtends is hij de eerste weer. Je gaat toch niet 8 maanden slapeloze nachten hebben omdat de kat het daar wat frisjes heeft???!! Koop een snugglesafe als je je daar echt zo'n zorgen om maakt.
) Mijn vriend besloot toen nog even naar de wc te gaan dus toen konden we ook kijken wat er op de gang gebeurde. Filip had zich op twee meter van de spuit plat tegen de grond gewerkt en was heeeeel pissig naar dat ding aan het kijken.
Nadat mijn vriend weer terug in bed lag en het licht weer uit ging hoorden we nog een keer een spuit en daarna is het stil geweest. De hele nacht.
het favoriete moment was toen de kat doorhad dat op het aanrecht springen tot gevolg had dat 'ie eraf geblazen werd en vervolgens heel onschuldig met z'n voorpootjes tegen het aanrecht ging staan (grote kat) en z'n hoofd erbovenuit stak. Toen had 'ie een windvlaag in z'n gezicht, ik heb echt bijna in m'n broek gezeken om dat hoofd dat hij trok
Arm ding. De kat van mijn broer komt ook telkens op het aanrecht.. Misschien ook maar zon ding aanschaffen.