Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan jr zeggen schootkat is er niets bij! Ze kwijlt alles onder gaat er helemaal voor liggen om heeijk geknuffeld te worden. Dus hun stonden toen der tijd wel versteld.
met onze laatste hond speurde ik met hem was hem van alles aan het leren enz. Dus ben toen maar afgehaakt. Catnip schreef:Ik ben ook niet zo'n fan van asiels, Pinkie87. Die mensen doen ongetwijfeld hun best, maar het is zoveel fijner voor de dieren als ze in een stichting worden opgevangen die met gastgezinnen werkt! En dan kan het gastgezin natuurlijk ook veel meer vertellen over het karakter van de opvangdieren, aangezien die meestal gewoon met het gezinsleven meedraaien. Zo kunnen ze ook veel beter beoordelen welk dier bij welk baasje past.
Super dat dat schuwe kittentje nu zo is opengebloeid tot een echte schootkat bij jou!
en vanuit die steekproef vind ik de stichtingen er met kop en schouders bovenuit steken.
als er eentje in z'n uppie wordt gevonden en binnenkomt, wordt er na quarantaine nog een ander kitten bijgezet (of vaak meerdere).
we houden contact via Facebook. Hij doet het super daar, hij is lekker ondeugend en hij wordt helemaal geweldig gevonden

) kan Winnie binnenkort dus gewoon in de groep.

jammer eigenlijk, want er is niets om bang voor te zijn. Ik ben ook jaren nauw betrokken geweest bij BuddyKat, een stichting die uitsluitend FIV-katjes opvangt en herplaatst. Niemand van ons heeft vooralsnog aids
nee alle gekheid op een stokje, ik denk dat die 'angst' minder wordt door correcte informatie en voorlichting. En door te zien dat het allemaal prima kan, FIV-negatieve en FIV-positieve katten samen (zolang er geen fanatieke vechtersbazen tussen zitten).