Hihi, ik snap je wel ja, ik koop bijna nooit carefresh en het gaat me niet perse om de kleuren, maar als ze er toch zijn! Dus nu is alles blauw behalve mijn flying saucer (waarvan ik nog steeds een grotere moet hebben ) staat hartstikke leuk!
en het staat op mijn kamer dus geef wel om het interieur van het hok! Binnenkort gaan we een hok bouwen, een soort tank alleen dan alleen de voorkant van glas:) Hij wordt wit met een speciale opbergplaats eronder,
Ik ook, maar niet in combinatie met de speeltjes etc in zijn hok. Het thema in zijn kooi is nu plastic/kunststof, en die blauw is daar leuk voor.
AnnickT
Geplaatst: 28-09-15 21:13
Ik verschoon hier zaagsel + cotton comfort ook maar eens in de 3/4 maanden en zelfs dan gooi ik nog de helft schoon weg. En het stinkt dan ook niet. Hamsters zijn over het algemeen hele schone diertjes, er zitten alleen ook smeerpoetsen tussen, zul je net zien.... Nee, vast niet hoor.
Doen jullie zo lang met je cotton comfort? Ik verschoon het iedere week helemaal. Dat hoeft dus niet? Het viel me wel op dat het hok nog zo schoon was met verschonen, maar dan ga ik ook eens proberen om het langer te laten liggen.
Nee hoor, je hoeft echt niet elke week te verschonen. Ik doe het hier misschien 1x per maand. Beetje afhankelijk van de grote van de kooi en de netheid van de hamster ^^
Nee, zou echt zonde zijn om meer dan de helft schoon weg te gooien. Eens in de 3/4 maanden is meer dan zat bij mij. Iedere week is ook best stressvol voor de hamster, omdat iedere keer zijn vertrouwde omgeving verandert.