Ik blijf zeker updaten en foto's plaatsen. Ben zelf ook verliefd op ze. Ze eten prima hun groente en beperkt korreltjes. Zodra het warm weer blijft gaan ze naar buiten. Mijn vriend gaat een vijver voor ze maken met net erover heen. Als ze nog groter zijn, mogen ze loslopen. Ganzen zijn erg honkvast, dus ze blijven wel op hun plek als ze volwassen zijn. Zal ze tegen die tijd wel kortwieken (of leewieken, weet juiste naam niet, maar dan knip je de buitenste vleugel veren kort zodat ze niet meer vliegen)
Dit is zo een leuk topic. Alle lof voor jou TS, zoals jij het aanpakt met jou gans.
En je maakt mij niet wijs dat er een deskundige is die straks moeilijk zou gaan doen dat jij een gans hebt die je eigenlijk niet mág hebben. Je gáát er helemaal voor, dat is mij wel duidelijk.
Je mag ze gewoon hebben. Alle ganzen soorten mogen gehouden worden. Ben.blij dat japie juist op mijn land liep. Ik was toevallig net buiten toen hij rondliep. Tien minuten later en ik had hem niet gezien. Voelt een.beetje alsof het zo moest zijn