Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kiki1976 schreef:Nee ik wil geen honden, katten etc in m'n bed.
Buiten dat ik het niet fris vind, gek van die kat word ben ik veel te bang dat m'n waterbed per ongeluk door hun lek gaat
Leffroi schreef:kiki1976 schreef:Nee ik wil geen honden, katten etc in m'n bed.
Buiten dat ik het niet fris vind, gek van die kat word ben ik veel te bang dat m'n waterbed per ongeluk door hun lek gaat
Een kat zal nooit je waterbed kapot kunnen maken. Er zit ten eerste al een mega dikke zak om de waterzak, daaroverheen een hoes. Dan nog je beddengoed.. No chance dat dát gebeurd. Zelfde met een hond. Jaren lang een waterbed gehad en mijn ADHD lab heeft regelmatig als een idioot rondjes lopen rennen op dat bed.. Nooit wat gebeurd en ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat dat ook niet gaat gebeuren.
Maar ze mag alleen maar op haar kleedje bovenop de dekens liggen en het is maar heel soms. Slapen doet ze uiteindelijk wel in haar mandje. Ze is niet zo groot, dus dat scheelt.

Maar het bleef er in, en de plek van het voeteneind verschoof al relatief snel naar languit tussen ons in.. Tegenwoordig wacht ze niet eens meer tot we slapen, en vaak genoeg roept mn vriend haar nu ook op bed..
Maar er zijn wel regels! De hond moet bij het voeten eind en katten mogen niet op hoofden gaan liggen