Huisdieren op bed..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:44

Mijn hondje ligt elke nacht lekker bij me in bed ben net verhuisd naar een best wel slechte wijk van Den Haag, dus vind het wel een fijn idee om mijn privé waakhond bij me te hebben snachts haha.

Hij is beledigt als mijn vriend erbij komt liggen in bed als hij na zijn nachtdienst thuis komt.

kimmie261

Re: Huisdieren op bed..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:45

bij ons is het meer zoiets :D

Afbeelding

:')

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:45

Manlief en ik hadden ook stug bedacht dat de katten niet in bed mochten. Nu slapen we eigenlijk iedere nacht wel met 3 poezen in bed. Het is gezellig en rustgevend, ik val makkelijker in slaap als ik het zachte gespin van de katten hoor.

Soms moeten ze alleen even een uurtje op de gang <<)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:53

Wij hebben een tijdje onze Chinees naakthond op bed gehad, toen we een tweede hond erbij kregen is hij keurig in z'n mand blijven liggen. :)
Onze kat heeft zijn eigen mand, wel op de slaapkamer maar komt niet op bed meer zoals die altijd deed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:03

<3
Afbeelding

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:07

kiki1976 schreef:
Nee ik wil geen honden, katten etc in m'n bed.

Buiten dat ik het niet fris vind, gek van die kat word ben ik veel te bang dat m'n waterbed per ongeluk door hun lek gaat

Een kat zal nooit je waterbed kapot kunnen maken. Er zit ten eerste al een mega dikke zak om de waterzak, daaroverheen een hoes. Dan nog je beddengoed.. No chance dat dát gebeurd. Zelfde met een hond. Jaren lang een waterbed gehad en mijn ADHD lab heeft regelmatig als een idioot rondjes lopen rennen op dat bed.. Nooit wat gebeurd en ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat dat ook niet gaat gebeuren.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:09

Leffroi schreef:
kiki1976 schreef:
Nee ik wil geen honden, katten etc in m'n bed.

Buiten dat ik het niet fris vind, gek van die kat word ben ik veel te bang dat m'n waterbed per ongeluk door hun lek gaat

Een kat zal nooit je waterbed kapot kunnen maken. Er zit ten eerste al een mega dikke zak om de waterzak, daaroverheen een hoes. Dan nog je beddengoed.. No chance dat dát gebeurd. Zelfde met een hond. Jaren lang een waterbed gehad en mijn ADHD lab heeft regelmatig als een idioot rondjes lopen rennen op dat bed.. Nooit wat gebeurd en ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat dat ook niet gaat gebeuren.

Klopt wij hebben ook al een aantal jaren een waterbed en is ook nog niet stuk door dat de beesten er in het verleden overheen denderde :')

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:10

Ik heb ook altijd volgehouden dat een hond echt niet in een slaapkamer hoort. Totdat ik me een keer niet zo goed voelde en ze lekker bij me kwam liggen toen ik televisie aan het kijken was. Ik slaap beneden, dus heel goed bereikbaar. :o Maar ze mag alleen maar op haar kleedje bovenop de dekens liggen en het is maar heel soms. Slapen doet ze uiteindelijk wel in haar mandje. Ze is niet zo groot, dus dat scheelt.

langua

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:12

Afbeelding

Zeker wel! En dan word je zo wakker! Heeerlijk <3

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:14

Mijn kat mag alleen op mijn bed slapen als ik er niet in slaap, overdag dus. :P 's Nachts blijft ze mooi beneden, ze heeft een heerlijke krabton waar ze bovenop kan liggen ronken.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:18

Onze kat komt niet in de slaapkamer, alleen op zondagochtend doe ik de deur open zodat ze er even bij kan liggen (op zondag verschonen wij de lakens altijd: dus dan mag het) en heel soms als mijn vriend niet thuis is en ik nog even in bed tv kijk mag ze er eventjes bij. Maar als we gaan slapen zetten we haar er altijd uit.
Ik zelf heb geen ruggengraat dus meestal doet vriendjelief het werk. (ik jammer altijd dat het toch best 1 keertje kan en dat ze zo lief is).
In werkelijkheid is het snachts een spook, krabt al het behang van de muur, klimt in de gordijnen, rent over je gezicht, gooit dingen om, klimt op de kast wat dan weer niet lukt (poes heeft maar 1 achterpoot, andere is afgelopen zomer geamputeerd nadat ze vast is komen te zitten in een dievenklauw en haar bovenbeen gespiest was, maar da's een ander verhaal).
Dat is dus de reden dat ze niet in de slaapkamer mag als wij proberen te slapen. :')

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:18

Mijn honden slapen ook op bed! De stafford bij mijn ouders en de labrador bij mij of mn broertje!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:19

Vroeger kroop 1 van m'n honden wel bij me in bed snachts. Die wachtte eerst tot hij dacht dat ik sliep, dan maakte hij de keukendeur open, liep de trap op, maakte m'n slaapkamerdeur open en kroop heel stiekem onder de deken. Heb na een tijdje toch de deurklink maar omgedraaid zodat hij die niet meer open kreeg.

Nu probeert hij het gelukkig niet meer. (Wonen ook ergens anders)

Een van de katten heeft ook een tijdje in bed geslapen, die sprong door het raam naar binnen (via een boom) om daarna lekker tegen je aan te kruipen.
Maar nu hebben we luiken voor het raam dus kan dat niet meer :D

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:23

onze hond mag niet bij ons op bed...
ligt in de nacht te slapen in der bench..
We hebben wel eens een uitzondering gemaakt..
We waren een lang weekend bij mn ouders op de camping de hond was nog jong en weigerde in de bench te blijven de hele camping werd wakker geblaft...Ja dat kan natuurlijk niet...

Afbeelding
Toen was dit de oplossing haha

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:28

hier ook geen dieren op of in bed , zowiezo geen huisdieren boven, ik vrees dat ik een soort van spastisch iets heb met smerige bedden (laat staan dieren haar in bed ieeeuuuwww) maar ik geloof vast dat het heel gezellig is! :)
ik vind het persoonlijk smerig (al zou een kat nog wel kunnen misschien, maar de/onze hond brrrr no way met zijn pus piem bij toeren)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:39

Bij ons slaapt de hond op bed. Als puppy-zijnde woonden we nog in een appartement, en destijds lieten we de deuren open omdat de hond anders enorm ging janken (en i.v.m. de buren onder, boven en naast ons hebben we besloten toe te geven door de deuren open te laten). In het begin was ze nog te klein om op bed te komen, maar al vrij snel was ze groot genoeg gegroeid dat het haar lukte. Destijds wachtte ze nog tot we beiden sliepen en kroop dan ons bed in met als gevolg dat we wakker werden met een hondje op het voeteneind. Als we wakker werden vanzelfsprekend hond weer op de grond gestuurd haha! :+ Maar het bleef er in, en de plek van het voeteneind verschoof al relatief snel naar languit tussen ons in.. Tegenwoordig wacht ze niet eens meer tot we slapen, en vaak genoeg roept mn vriend haar nu ook op bed..

De poesjes mogen dan weer niet op bed, van mij wel, maar omdat 1 van de 2 graag onder de deken bij ons slaapt wilt mn vriend het niet hebben, dus die slapen in de poesenkamer.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:52

Hier allebij de katten ook op bed. Bevalt me prima liggen namelijk niet de hele nacht bij ons meestal als we in bed nog even tv gaan kijken vallen zij ook in slaap. Later meestal naar hun eigen plekje en om een uur of 5 komen ze weer

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:02

Bij ons kruipt dit lieverdje soms mee in bed <3 Vooral als mijn vriend een nachtje van huis is, want hij is niet zo'n grote fan van bed delen :P

Afbeelding

Afbeelding

Heel gezellig zo'n klein flufje dat lepeltje lepeltje ligt :)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:02

Hier slapen we soms ook met z'n allen in bed, 2 mensen, 2 katten en 1 hond. Maar omdat de geur en het mengen van elkaars geur belangrijk is voor dieren mogen ze van mij op/in bed want in bed zit de groepsgeur van de hele kudde en om daar aan mee te mogen doen is fijn voor een dier :j Maar er zijn wel regels! De hond moet bij het voeten eind en katten mogen niet op hoofden gaan liggen :D

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:09

voorheen gebeurde het nog weleens als ml weg was een nachtje of meer. maar nu vind ik het eigenlijk best smerig, en je dekbed gaat er zo muf van ruiken. nee lekker beneden op de bank daar mogen ze slapen. maar boven echt niet meer.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:10

6 jaar lang heeft de hond netjes in zijn bench geslapen. Toen gingen we verhuizen naar een mooi nieuw huis en ik vind de bench lelijk. Hij heeft nu een cool bed gekregen en daar gaat hij netjes liggen. Totdat wij in slaap zijn gevallen en dan springt hij snel op bed.. Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik het super gezellig vind en heerlijk warm (hij kruipt altijd tegen mij aan). Maar ik ben ook niet van de haren in bed dus op ons dekbed liggen twee spreien die ik om de dag stofzuig en om de 4 dagen was samen met ons beddengoed. :)

@StalNollie mijn dekbed ruikt gedurende de 4 dagen dat we het gebruiken gewoon naar wasverzachter.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:14

Ooh ik vind het altijd heeerlijk. En mijn hond ook..
Stel ik slaap tot 9 uur... dan moet ik die hond om half 11 echt eens het bed uit trekken om te gaan plassen. :)
En dan met een hoop gesteun en gekreun komt ze onder het dekbed vandaan :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:16

@Angeliquee18: offtopic, maar jouw kat lijkt echt sprekend op de mijne :oo

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:18

Wat is er smerig aan een binnenkat die in bed slaapt? Wordt regelmatig gewassen, komt niet buiten, schone kattenbak, ik heb er geen moeite mee, gewoon de lakens op tijd vervangen ;)

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:21

Nee wij hebben een langharige kat en die komt niet boven en niet op bed.

Wil geen haar in mijn bed. Ook al was je je dekbed je krijgt altijd overal haar.

Vriend houdt helemaal niet van katten maar ja ik had er eentje. Ze komt buiten en binnen.