Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

IsaCalixa schreef:Wat een fijn topic dit! Ik heb het even snel doorgelezen en ik herken mij echt heel goed in al je onzekerheden.
Onze kat die we (toendertijds) al bijna 10 jaar hadden, is ook plotseling verdwenen. 5 maanden lang zelfs. Ook overal flyers opgehangen, alles geprobeerd. Op den duur hebben we zelfs nog bijna de hoop opgegeven. En toen op een dag belde plotseling een mevrouw dat ze dacht onze kat gevonden te hebben. Zij had de kat van de flyers herkend. Vol ongeloof zijn we naar die vrouw haar huis toe gereden en ja hoor: dat was hem! Hij had zijn halsbandje met naamkokertje en alles nog om. Hij was zo vermagerd dat hij zelfs konijnenbrokjes at.. Bleek dus dat hij helemaal aan de andere kant van het dorp rondzwerfde. Best nog ver weg was het, ik vraag mij nog altijd af hoe hij daar beland is.
Maar nu 3 jaar later is hij nog steeds bij ons![]()
Dus voor ook andere mensen die hun kat kwijt zijn: geef toch niet de hoop op, zelfs na zo'n lange tijd is het nog mogelijk!
zal ik er een nieuw topic over openen? Volgens mij zijn er vele verhalen als dit
behoorlijk vermagerd maar dat komt wel weer goed. Super!