Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vond dat echt even schrikken... Want dat zou eventueel de oplossing kunnen zijn (dan nog had ik er niet tegen gekund.. maar ach
) Lianne schreef:Veel honden zitten echt te lang alleen thuis. Tjha en elke dag naar een opvang brengen of door een ander laten uitlaten......waarom heb je dan een hond denk ik dan. merk het hier ook 2 huizen verderop. als die mensen weg zijn dan zitten ze echt 3 uur achtereen te blaffen in de tuin. is toch niet fijn voor zo een dier.
De 1ne hond is ook de andere niet hé
De 1ne mens is ook liever alleen dan de ander
DeMolenhoek schreef:Nou Ts, dan zit je met een dilemma denk ik... Een actieve hond zal ook minder makkelijk thuis kunnen zitten. Wij zitten met berner sennen. Onze extra tapijten noemen we zeDie slapen bijna constant. Zijn wel altijd in om te spelen maar na 10 minuten hebben ze het ook gehad.

) ze vermaken zich samen prima.
Als het kan...gewoon doen, je maakt er wel geld voor, want eten moet hij toch
Sheran schreef:DeMolenhoek schreef:Nou Ts, dan zit je met een dilemma denk ik... Een actieve hond zal ook minder makkelijk thuis kunnen zitten. Wij zitten met berner sennen. Onze extra tapijten noemen we zeDie slapen bijna constant. Zijn wel altijd in om te spelen maar na 10 minuten hebben ze het ook gehad.
Klopt, ik hou erg van Border Collies en Australian Shepherds
http://nextranks.com/data_images/dogs/a ... erd-06.jpg
Sheran schreef:Ik denk niet dat ik het per se zielig vindt als een hond een tijdje alleen thuis zit, als het bij de hond past en hij verder voldoende aandacht en beweging krijgt. In het weekend zou mijn hond zijn hart wel op kunnen halen, want dan ben ik altijd op de Holterberg en ga ik heel veel actieve dingen doen (ik wil graag een hond die dat leuk vindt!). Maar doordeweeks zit het iets minder makkelijk helaas.