Mag ik vragen welke regio je woont?
Ik heb misschien wel interesse
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AmyII schreef:Ik ben juist gek op die met die pootjesik hoop echt dat hij/zij nog een goed katwaardig leven kan leiden.
_sharonnn schreef:Smelt!![]()
Mag ik vragen welke regio je woont?
Ik heb misschien wel interesse
AmyII schreef:Ahh... mamapoes is echt lekker zorgzaam met de kleintjes, wat een leuke foto!
Ik weet niet wat voor plekje je precies voor haar zoekt maar ik zou in mijn omgeving rond kunnen kijken.

Mioux schreef:Wat een leukerds zijn t toch ! En ik vind je helemaal geen zeikerd hoor !
(overigens heeft 1 van de katten die mij uitkoos 300 euro gekost aan opknappen maar het is een schat voor me zoontje !! Daarom had ik er ook geen enkele moeite mee,als de kat jouw uitkiest heb je vaak t perfecte maatje voor t leven)

lifaya schreef:Dat zijn behoorlijke bedragen, vraag mij af of dat serieus is? Vooral omdat de kittens nog klein zijn en je niet kan zien hoe ze uitgoeien

en mensen kopen ze omdat ze geen verstand hebben van katten :p op het moment dat er een merkje op is geplakt klinkt het gewoon veel interessanter lifaya schreef:Ik vind dat ook echt bizar hoor. Vooral voor merkloze kortharige katten. Ja, je kan wel zeggen dat die half coon is, maar met die kortharige vacht is het niet opeens een coonen mensen kopen ze omdat ze geen verstand hebben van katten :p op het moment dat er een merkje op is geplakt klinkt het gewoon veel interessanter
Tamara_089 schreef:Mioux schreef:Wat een leukerds zijn t toch ! En ik vind je helemaal geen zeikerd hoor !
(overigens heeft 1 van de katten die mij uitkoos 300 euro gekost aan opknappen maar het is een schat voor me zoontje !! Daarom had ik er ook geen enkele moeite mee,als de kat jouw uitkiest heb je vaak t perfecte maatje voor t leven)
Dat bedoel ik min of meer ook voor de grijze,... iemand die echt bereid is om haar dit te kunnen geven mocht het nodig zijn, is van harte welkom om te reageren....
Natuurlijk hoop ik dat dat voor de andere 3 ook zo gaat zijn
ik sta er alleen wel echt van te kijken hoe ontzettend veel reacties ik al heb vanuit verschillende kanten.
er zijn zelfs al 2 biedingen van 300,- en 325,-![]()
![]()