Super lieve pluisenbol kittens verwacht, update: geboren p.3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Re: Super lieve pluisenbol kittens verwacht, update: geboren p.3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 20:10

Smelt! <3
Mag ik vragen welke regio je woont?
Ik heb misschien wel interesse :)

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 20:12

AmyII schreef:
Ik ben juist gek op die met die pootjes :j ik hoop echt dat hij/zij nog een goed katwaardig leven kan leiden.

Gezien de pootjes zich ontwikkelen of beter gezegd pootje denk ik van wel.
Voor haar zoek ik ook wel echt zeker iemand met een hart van goud die haar een mooi plekje kan bieden die ze verdient. Heb ik het gevoel deze niet te kunnen vinden dan blijft ze bij mij!

haar linkerpootje zal niet goed komen deze is te kort (kunnen ze oud mee worden google heeft foto;s van katten met 2 van zulke voorpootjes) en de andere lijkt wel al een stukje rechter al blijft ze wel een knikje houden in dr pols waarschijnlijk

_sharonnn schreef:
Smelt! <3
Mag ik vragen welke regio je woont?
Ik heb misschien wel interesse :)

ik woon in uden noord-brabant

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 20:18

Ahh... mamapoes is echt lekker zorgzaam met de kleintjes, wat een leuke foto!

Ik weet niet wat voor plekje je precies voor haar zoekt maar ik zou in mijn omgeving rond kunnen kijken.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 20:30

AmyII schreef:
Ahh... mamapoes is echt lekker zorgzaam met de kleintjes, wat een leuke foto!

Ik weet niet wat voor plekje je precies voor haar zoekt maar ik zou in mijn omgeving rond kunnen kijken.

Ik zoek voor haar een plaats waar ze gewoon lekker binnen is of met bijvoorbeeld een kattentuin, een vriend(in) en veel aandacht en liefde. Een plekje die haar kunnen geven wat ze nodig heeft. Het gaat vooral om de klik en het gevoel bij de mensen enzo. (ja ik weet het ben een zeikerd wat dat betreft)
zijn veel mensen die leuk toneel kunnen spelen maar waar de werkelijkheid anders is helaas :(

Het is natuurlijk wel een poesje die misschien later wat meer aandacht etc nodig gaat hebben als een poes met 4 "normale" benen...

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:48

Niks zeikerigs aan hoor TS, het is gewoon super belangrijk dat dieren goed verzorgt worden.
Als ik voor hetzelfde zou staan als jij zou ik precies hetzelfde doen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:22

TS ik begrijp het helemaal! Mocht ik de baan krijgen waar ik morgen voor solliciteer móet ik een vriendinnetje voor Ginger zoeken, dus wie weet solliciteer ik ook wel bij jou voor een kitty haha

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 22:26

lifaya schreef:
TS ik begrijp het helemaal! Mocht ik de baan krijgen waar ik morgen voor solliciteer móet ik een vriendinnetje voor Ginger zoeken, dus wie weet solliciteer ik ook wel bij jou voor een kitty haha

Hahaha altijd welkom. En natuurlijk succes met je sollicitatie morgen!!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 09:16

onder de categorie bezorg t baasje een hartaanval, was dit een geslaagde poging.

Ik kom vanmorgen de kamer binnen om mn poezenkindjes te wegen, wat tref ik aan.....

Afbeelding
Yup lege doos.......

na rondgekeken te hebben geen kittens... waar vind is ze? in een oude kattenpoef 8)7

maarja mama happy dus maar de doos opengemaakt en de poef daar tegenaan gezet zodat de kittens niet uit de poef kunnen kruipen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de 2 kleintjes doen het super ze zijn weer 10 gram aangekomen (gisteren 18:00 gewogen en vanmorgen 9:00)
de creme is een kleine vetzak alleen de eerste die geboren is viel tegen... die was maar 2 gram aangekomen en had een "leeg" buikje. Dus maar even bij moeders neergelegd en dan ga ik straks nog een keer wegen

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:20

Wat een leukerds zijn t toch ! En ik vind je helemaal geen zeikerd hoor !

Hier was ik ook altijd er moet een klik zijn, toen ik voor een kat ging kijken. Ik koos uit 1 nest degene die naar mij toekwam en met mij speelde en paste. Uiteindelijk was het wel de "mislukste" van t nest. Te korte voorpootjes, staart, bouw als kruiwagen en littekens van mishandeling (kwam uit asiel dit was vóór die tijd gebeurd!). Maar ze is een ontzettende lieve poes en past perfect bij ons ! Zo kijk ik nooit naar de kleur of bouw of ras... Heb hier drie mixjes en alle drie heb ik ze mij laten uit kiezen en nog geen dag spijt van gehad ! Daar heb je, vind ik, ook de leukste aan !

(overigens heeft 1 van de katten die mij uitkoos 300 euro gekost aan opknappen maar het is een schat voor me zoontje !! Daarom had ik er ook geen enkele moeite mee,als de kat jouw uitkiest heb je vaak t perfecte maatje voor t leven)
Laatst bijgewerkt door Mioux op 30-04-15 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:21

Ah smelt!!! Zou zo graag een kat willen, maar vind het dan weer zo zielig dat ze minimaal 40 uur in de week alleen zijn....

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 09:36

Mioux schreef:
(overigens heeft 1 van de katten die mij uitkoos 300 euro gekost aan opknappen maar het is een schat voor me zoontje !! Daarom had ik er ook geen enkele moeite mee,als de kat jouw uitkiest heb je vaak t perfecte maatje voor t leven)

Dat bedoel ik min of meer ook voor de grijze,... iemand die echt bereid is om haar dit te kunnen geven mocht het nodig zijn, is van harte welkom om te reageren....
Natuurlijk hoop ik dat dat voor de andere 3 ook zo gaat zijn :)

ik sta er alleen wel echt van te kijken hoe ontzettend veel reacties ik al heb vanuit verschillende kanten.

er zijn zelfs al 2 biedingen van 300,- en 325,- 8)7 8)7 8)7

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:37

Dat zijn behoorlijke bedragen, vraag mij af of dat serieus is? Vooral omdat de kittens nog klein zijn en je niet kan zien hoe ze uitgoeien

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 09:39

lifaya schreef:
Dat zijn behoorlijke bedragen, vraag mij af of dat serieus is? Vooral omdat de kittens nog klein zijn en je niet kan zien hoe ze uitgoeien

Ja dat vroeg ik me dus ook af, ben dus een beetje in discussie gegaan met die mensen (dacht eerst dat het familie was, maar lang leven Facebook waar je dus een beetje kan spieken was dit niet het geval)
Ze lijken wel echt serieus!

ik heb het voor nu op een laag pitje gezet. Heb ze verteld dat ik selecteer op mensen en niet op bedragen en dat ik pas vanaf 4 weken de kittens echt "Vast" ga reserveren. En dat ze natuurlijk altijd tegen die tijd weer contact op mogen nemen

Edit; ben er ook nog niet over uit wat ik voor de kittens kan vragen, wat een beetje een normaal schappelijk bedrag is. ben het hier een daar gaan vragen en daar komen toch wel echt wisselende bedragen uit.
maar voor nu ben ik daar niet mee bezig! eerst de kittens maar eens groot zien worden en tegen de 4 weken zal ik me er even wat meer in gaan verdiepen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:48

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-22 07:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 09:56

De kittens worden natuurlijk ontwormt en ingeënt over de chip zit ik nog even te twijfelen maar ik denk wel dat ze een chip gaan krijgen :)

ik zie inderdaad ook wel echt enorme bedrag zo nu en dan voorbij komen.. zelfs van mensen die een gewone boerderijkat kittens hebben en daar gerust 75 voor durven te vragen en het nog krijgen ook :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:58

Ik vind dat ook echt bizar hoor. Vooral voor merkloze kortharige katten. Ja, je kan wel zeggen dat die half coon is, maar met die kortharige vacht is het niet opeens een coon :') en mensen kopen ze omdat ze geen verstand hebben van katten :p op het moment dat er een merkje op is geplakt klinkt het gewoon veel interessanter

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 10:02

lifaya schreef:
Ik vind dat ook echt bizar hoor. Vooral voor merkloze kortharige katten. Ja, je kan wel zeggen dat die half coon is, maar met die kortharige vacht is het niet opeens een coon :') en mensen kopen ze omdat ze geen verstand hebben van katten :p op het moment dat er een merkje op is geplakt klinkt het gewoon veel interessanter

Ja klopt zeker maar dat is met alles toch? auto's kleding, eten, drinken noem het maar op!
koop een broek bij de zeeman naai er een kaartje van g-star of what ever op en je bent helemaal hip!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 10:02

300€ vind ik nog meevallen ik zie ze op marktplaats altijd voor €500
Langhaartjes hè, die verkopen goed ;)

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 10:04

antje_vip schreef:
300€ vind ik nog meevallen ik zie ze op marktplaats altijd voor €500
Langhaartjes hè, die verkopen goed ;)

ik heb Jules toen gekocht omdat ik ze gewoon waanzinnig mooi vind.
Wist ik veel wat een ragdoll of en noorse boskat was... ja een kat met lange haren :+

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 10:42

Het kan zijn dat mams het te warm vond onder de lamp en ze daarom heeft verhuist.

ik zou de kosten uitrekenen(en dan zit je met 2x enten en chip al rond de 100,- per kitten) en dat in ieder geval vragen en dan mag je daar ook heus nog wel wat bij op tellen, je mag er best wat aan overhouden je hebt er tenslotte ook tijd en moeite(en liefde!) in gestopt.

sommige bedragen die gevraagd worden zijn inderdaad absurd en dan zijn ze vaak ook niet eens geënt of ontwormt. En dan vraag ik 350,- voor mijn stamboom kittens 8)7

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 10:55

Tamara_089 schreef:
Mioux schreef:

Dat bedoel ik min of meer ook voor de grijze,... iemand die echt bereid is om haar dit te kunnen geven mocht het nodig zijn, is van harte welkom om te reageren....
Natuurlijk hoop ik dat dat voor de andere 3 ook zo gaat zijn :)

ik sta er alleen wel echt van te kijken hoe ontzettend veel reacties ik al heb vanuit verschillende kanten.

er zijn zelfs al 2 biedingen van 300,- en 325,- 8)7 8)7 8)7

Het is dat ik er al 3 heb, en echt heb voorgenomen dat dit de max is, anders had ik echt geen problemen gehad met eventuele kosten die bij de kitten kwamen om voor (indien nodig) eventuele medische dingen te zorgen. (als de klik er ook was uiteraard)

Het is wel echt een prachtige kleur !!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 10:58

Je hebt ook echt leuke kittens!

Ik vind de crème het leukst, maar ik ben bevooroordeeld hahaha.

Hoop dat het met de kleinste goed gaat komen, zal voor je duimen!

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:29

Ik lees al vanaf het begin mee en had in eerste instantie niet gedacht dat je er zo bewust mee bezig zou zijn, erg goed!
Gefeliciteerd met de kittens!

Mag ik je 1 ding adviseren; laat ze alstjeblieft wel chippen! Het zou zo veel ellende en bezorgdheid bespaard blijven, hoe vaak wij wel niet katten op de praktijk krijgen die niet gechipt zijn. (Of vervolgens niet geregistreerd).
Je bent goed voor de kittens bezig, laat ze dan alstjeblieft ook chippen. :)

Heel veel succes en ik blijf die kleine prullen lekker volgen! :D

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:01

Wat een leuke kleurtjes! M'n zus had een kitten uit een nest waar ze bij a allemaal rare pootjes hadden. Het leken net zeehondjes, maar naar mate ze ouder werden trokken ze steeds rechter.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:15

Biedingen.. op kittens.. Brr..

Wat een gekke voorpootjes. Ga je dat nog laten controleren of het erfelijk is etc? Wat ga je doen met de moederpoes?

Wel schattige kittens hoor :D