Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Youknowme schreef:Wat is het nut van snachts in de bench? Hond slaapt toch...
Deesdaan: Heb je er nooit aan gedacht dat hij zich eenzaam voelt? Hij zal niet voor niks opzoek naar jou (jullie) gaan. Als je hem in de bench opsluit moet hij zich er wel aan overgeven......
Pure interesse hoor!
Mijn hond zit in een sloop fase, raamkozijn, meerdere malen de stoel, trap.. Ondanks meerdere botten/speeltjes en hij heeft nog 2 honden om mee te kunnen spelen. Maar toch is er geen moment dat ik heb gedacht om hem in een bench te doen..
Slopen kan ook voortkomen uit frustratie en ik ben van mening dat het voor een hond ook belangrijk is om dat te kunnen tonen. Jammer dat hij aan de meubels gaat zitten maar het gaat vanzelf over hoop ik.
nathalie_v schreef:Nikass schreef:
Pfff wat een slecht excuus om te weinig met je hond te ondernemen. Tien uur in een bench vind ik echt misdadig. En dan ff wandelen en weer 8 uur. Wat zal jouw hond last van zijn gewrichten krijgen zeg.
Ja schandalig....S ochtends een uur (of meer) uit + verrijking daarna bench in (max 10 uur) s avonds bij thuiskomst de weer een uur (of meer) uit + verijkking en/of training en s avonds laat nog eens een half uur uit. Dus nee zo slecht heeft ze het echt niet. Als ik haar minder laat slapen en haar de hele dag achter mij aan laten lopen in huis zal zij meer stress ervaren dan dat zij er echt profijt van gaat hebben....
Met mijn hond kan ik 4 5 of 6 uur wandelen. Maar die wordt daar niet echt moe van. Terwijl ze de verrijking en training echt moe van.
Soms gaat ze mee naar studie. Maar is voor haar vaak te druk.
Sorry maar anders kan niemand een hond nemen. Moet toch geld in het laadje komen of niet
tamaramt schreef:denisesilver schreef:Bij ons moeten ze alleen de nacht in een vrij ruime bench doorbrengen.
Dat is toch ook al gauw 8 uur.
En waarom alleen de nacht?
nathalie_v schreef:Ja schandalig....S ochtends een uur (of meer) uit + verrijking daarna bench in (max 10 uur) s avonds bij thuiskomst de weer een uur (of meer) uit + verijkking en/of training en s avonds laat nog eens een half uur uit. Dus nee zo slecht heeft ze het echt niet.
nathalie_v schreef:Sorry maar anders kan niemand een hond nemen. Moet toch geld in het laadje komen of niet
Ze is vandaag ook maar 1 keer echt uit geweest. Hoe zielig! 
geerke schreef:ik denk dat het weinig zin heeft om hier Nathalie_v@aan te vallen....zij ziet dit niet als hondonvriendelijk dusw gaat hier echt niets aan veranderen...
Wat ik vind???Misdadig....Ik voel mij al rot als ik een uur of vier weg ben en mijn honden ''opgesloten'' zijn achter het huis....een halve hectare.