En laat mij maar op mn kast hoor!! Ik bereik wat ik wil. Aandacht voor dit onderwerp, èn de petitie die getekend wordt door lezende mensen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Ik wil jou wel eens zien in verscheurende pijn na een ongeluk oid..
Pijn zo hels dat je niet meer weet hoe je moet staan/zitten/liggen of slapen.. Dan smeek je om morfine oid..
Je hebt het overduidelijk nog nooit meegemaalt in je leven.. Dus zo lang je niet weet waar je over praat, kun je dus niet weten of je dat wel of niet wil..
Diablo schreef:nine1987 schreef:Ik wil jou wel eens zien in verscheurende pijn na een ongeluk oid..
Pijn zo hels dat je niet meer weet hoe je moet staan/zitten/liggen of slapen.. Dan smeek je om morfine oid..
Je hebt het overduidelijk nog nooit meegemaalt in je leven.. Dus zo lang je niet weet waar je over praat, kun je dus niet weten of je dat wel of niet wil..
Alleen zo sneu dat een dier die helse pijnen dan maar wel mag lijden....
BaileyMix schreef:Maar waar halen jullie in godsnaam het idee vandaan dat wij als mens het recht hebben om andere levende wezens zo enorm te martelen? "Het is echt ziek dat sommige mensen gevangenen opperen" Tuurlijk, niet echt een fijn idee. Maar waarom wél 40 compleet onschuldige levende wezens? Wat hebben zij in godsnaam misdaan dat ze zó moeten gaan lijden?
En waarvoor? Je bent nou eenmaal niet onsterfelijk, klaar. Misschien juist eens stoppen met het persé willen genezen van ieder kwaaltje en iedere ziekte. Natuurlijke selectie, punt. Hard? Dat zeker. Maar zo is het nou eenmaal wel.
BaileyMix schreef:Maar waar halen jullie in godsnaam het idee vandaan dat wij als mens het recht hebben om andere levende wezens zo enorm te martelen? "Het is echt ziek dat sommige mensen gevangenen opperen" Tuurlijk, niet echt een fijn idee. Maar waarom wél 40 compleet onschuldige levende wezens? Wat hebben zij in godsnaam misdaan dat ze zó moeten gaan lijden?
En waarvoor? Je bent nou eenmaal niet onsterfelijk, klaar. Misschien juist eens stoppen met het persé willen genezen van ieder kwaaltje en iedere ziekte. Natuurlijke selectie, punt. Hard? Dat zeker. Maar zo is het nou eenmaal wel.
speurneusc schreef:vroeger waren er nog geen alternatieven om te testen en werden dieren ingezet, nu zijn er wel alternatieven en toch moeten ze zo nodig honden martelen, enkele weken stroomstoten geven en ze daarna op een tafel vastbinden en 8uur lang alles herhalen zodat ze het nog eens kunnen bekijken, dan maken ze ze dood en kijken hoe het hart er dan uit ziet, honden die deze laatste test niet doen, zijn of al eerder overleden, of worden alsnog afgemaakt.
geen enkele hond van de 39 proefhonden die ze aangevraagd hebben zal dit gaan overleven!
Sokje_6 schreef:Ik lees hier vooral woede over het sterven van de honden. Dat is om te voorkomen dat ze later leed krijgen bovenop wat ze al hebben gehad. Na zo'n proef is het beste wat je ze kunt geven de zekerheid dat er niks meer met ze gedaan wordt. Geen enkel proefdier mag twee keer worden gebruikt voor verschillende experimenten, gaan allemaal dood. Ze na de proeven in huis laten of bij andere honden zetten kan ook niet, omdat deze honden dat totaal niet gewend zijn en dan stress krijgen. Ook ongerief.
Dus wees er niet boos om, maar blij. Verder leed wordt bespaard.
PenP2014 schreef:Ik word moe van mensen met hypocriete rijmpjes in profiel die het intussen goed praten hoe dieren dood gemarteld worden!!