Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zó had ze het niet bedoeld
En de soep gewoon uit het pakkie kwam en het vlees van een onbekend kippetje was.
En daar slaapt ze inmiddels prima doorheen

bigone schreef:En waarom leest iedereen over het feit heen dat TS geen slechte slaper is maar telefonisch bereikbaar moet/wil blijven voor haar moeder. Dus oordoppen in of iets anders kan niet. Daar komt bij dat wanneer je weet dat je eventueel gebeld kunt worden je al lichter slaapt. En een blaffende hond is een crime, ook op het platteland.
slimmerik schreef:Feit blijft omdat jij een slechte slaper bent (je man heeft nergens last van) mogen je buren niet meer op vakantie of moeten een dure huisoppas regelen met misschien als resultaat dat beessie toch blaft.Beest wegdoen in die tijd is geen optie. Is per slot van rekening erf waakhond. Afstand tussen huizen vind ik ruim zat dat je er geen echte overlast van hebt imo.
Ayasha schreef:Nou klinkt alsof die mensen heel blij gaan zijn met hun nieuwe buurtjes.
aisie schreef:Ik vind niet dat je van iets geregeld kunt spreken als er 2x per dag iemand vlug even voor de kalfjes komt en een blik op de hond werpt. Mijn honden zou ik nog geen nacht alleen laten laat staan 2 weken.
Kun je ook geen familie achterhalen van je buren? Misschien hebben die een nummer of een oplossing? Ik vind het ook wel heel zielig voor die hond. Arm beest 2 weken in zijn eentje.
geerke schreef:ik vind het ook vrij zielig dit...als het er nu twee of drie waren geweest.Maar ja,dan was het geblaf x drie geweest...of juist niet.Hij blaft waarschijnlijk omdat hij eenzaam is.
Ayasha schreef:Tsja, vorige keer zullen ze hetzelfde gedaan hebben en zal dat wel goed gegaan zijn gezien TS er voor het eerst last van had.
Ayasha schreef:Welke reden de lichte slaap heeft doet er weinig toe, wanneer je licht slaapt, ben je een slechte slaper. Al dan niet tijdelijk.![]()
Blaffende hond is prima door te slapen. Mits iets anders je slaapkwaliteit niet al dusdanig verslechterd. Maar daar kunnen noch de buren, noch de hond wat aan doen.
Ayasha schreef:Welke reden de lichte slaap heeft doet er weinig toe, wanneer je licht slaapt, ben je een slechte slaper. Al dan niet tijdelijk.![]()
Blaffende hond is prima door te slapen. Mits iets anders je slaapkwaliteit niet al dusdanig verslechterd. Maar daar kunnen noch de buren, noch de hond wat aan doen.
Jij je nachtrust, en toch in de buurt van je moeder. Al is het maar voor één nachtje, dan heb je dan in elk geval goed geslapen. tweebelgen schreef:Wat is er nu denigrerend aan het woord "burgerburen" ?