Nee geen pups heerlijk de hele nacht naast me geslapen. Echter nu is de temp naar 36.8 gezakt en mijn zusje komt straks ook thuis van vakantie dus wij vermoeden binnen nu en 24 uur.
Teefjes zijn op hun vruchtbaarst meteen na het vloeien als ik het goed heb onthouden. Ik zat naar de foto te kijken met opmerking 5 en toen dacht ik volgens mij zie ik 6 en net later kwam bericht al dat er twijfel was over een 6e. Ik denk toch dat er 6 in zitten. Ook ik tel inderdaad de ruggetjes ipv de schedeltjes zoals andere bokker ook deed (alleen ik heb geen groot scherm). Ben benieuwd.
Ik ga het volgen ts,bij ons is een wel gepland nestje op komst volgende week ga ik scanne.misschien heb je nog tips voor me voor ons ook eerste nestje
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-14 12:15
Kaus schreef:
Ik tel 8 pups, ben benieuwd!
Het worden er steeds meer
Sopy hangt een beetje rond, maar schooit nog wel volop om eten. Maar goed het is wel een labrador natuurlijk dus zou mij niks verbazen als die honger blijft houden hahah. Verder kon ik de kliniek waar ik werk altijd bellen en voor echte spoed kunnen we ook nog altijd naar de praktijk bellen bij ons in het dorp. Maar goed laten we gewoon hopen op een voorspoedige bevalling!
Wij hebben hier een labrador kruising die best wil eten, en ook veel kan eten, maar op het moment dat de oren uitvallen, valt ook de verleiding van eten weg, en is de hond zo weg... Wel over het algemeen het water in, dat dan weer wel
Wij hebben hier een labrador kruising die best wil eten, en ook veel kan eten, maar op het moment dat de oren uitvallen, valt ook de verleiding van eten weg, en is de hond zo weg... Wel over het algemeen het water in, dat dan weer wel
Wat een briljante foto's hierboven. Ik vind het een erg leuke combi en ben benieuwd hoe de pups eruit gaan zien. Succes met de bevalling vandaag of morgen. Ik blijf het topic volgen en hoop dat je ons natuurlijk ook na de bevalling met updates blijft bestoken. haha!
fleurtjeuh