Mijn buurman heedt gelijk joh
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bon_charmeur schreef:Western ik ga hier niet eens meer serieus op in haha, ik zie deze reacties nu alleen nog als tijd verdrijf,.. Dit kun je toch niet serieus meer nemen hah a
Juist daarom zou ik een hond in deze temperaturen niet zo snel alleen laten. Maar goed, dat ben ik.
[***] schreef:Ik vind dat zo smerig. Ik heb een groot erf maar laat mijn honden gewoon 4 x uit. Leuker ook voor ze.
Goof schreef:[***] schreef:Ik vind dat zo smerig. Ik heb een groot erf maar laat mijn honden gewoon 4 x uit. Leuker ook voor ze.
Dat moet ieder voor zich toch weten. Hoe TS haar hond houdt is aan haar, daar gaat trouwens het hele topic niet over.
Bon_charmeur schreef:Love western dat moet je volgens de moraal riddwrs hier incalculeren, dat ie je bank verkauwd! Saarvoor kun je je hond toch niet in de bench doen? Bij aandchaf had je 1000 eu voor nieuwe meubelen moeten reserveren
maar speeltjes binnen is geen optie. Want hij is er zo lomp mee dat er waarschijnlijk nog meer dingen sneuvelen.
Bon_charmeur schreef:Goof schreef:
Dat moet ieder voor zich toch weten. Hoe TS haar hond houdt is aan haar, daar gaat trouwens het hele topic niet over.
Janne wat zielig! Je hond moet dus wachten tot wanneer jij tijd heb om hem te laten schijten. ! Das pas zielig. Bepaald je baas op het werk ook wanneer jij mag gaan? Zou wat zijn zeg

Helemaal eens met Ojahjoh En meikse probeer je niet zo te ergeren.. Je woont wss nog heel lang naast hem en een jarenlange oorlog over wie gelijk heeft daar wordt niemand beter van
Ojajoh schreef:hele topic doorgelezen maar man man man
TS ik snap je boosheid op zich heel erg goed, een glurende buurman? not done! een buurman die klaagt terwijl andere het niet doen, is idd vreemd
maar anderzijds....jouw reactie's![]()
even dingen op een rijtje gezet wat jij hier verteld, snap ik buurman ook best wel
* hond loopt los en laat zichzelf uit
* bedreigingen
* Hij plaatst een schutting zoals je wou en nog ben je niet tevreden
Je miept kraakt en piept, je kan ook zelf wat ondernemen zoals bijv met de schroeven
Je bent 25....zwanger....alleen... Leven wordt nog veel zwaarder hoor
Maak het jezelf makkelijk, bedank buurman voor de schutting (briefje in de bus kan al voldoende zijn), hou de eer aan jezelf. Plaats de camera en indien er dan weer wat gebeurd wat echt niet kan, confronteer buurman op een normale manier er mee en zeg dat je aangifte gaat doen met de beelden. Wedden dat het stopt?
Bon_charmeur schreef:Janne wat zielig! Je hond moet dus wachten tot wanneer jij tijd heb om hem te laten schijten. ! Das pas zielig. Bepaald je baas op het werk ook wanneer jij mag gaan? Zou wat zijn zeg
Cayenne schreef:Hoe er met de hond word omgegaan laat ik in het midden. Ik kan niet uit de reacties van TS opmaken dat ze hem mishandeld door hem buiten te houden. Als er schaduw is en hij heeft zijn natje en droogje, dan lijkt me weinig aan de hand.
Maar TS, je manier van reageren spreekt wel boekdelen. Je bent hoogzwanger, tijd om volwassen te worden en ook op die manier te reageren. Ik snap best dat je last hebt van hormoontjes, maar je bent niet sielugh, dus hup, pak die ijzerzaag en haal die paar centimeter er zelf vanaf. Dat je een zwangere vrouw bent betekent niet dat je niets meer kunt.
En je zult nog jaren naast je buren moeten wonen, dus denk er eens over na of dit soort ruzies het waard zijn. Betere een goede buur dan een verre vriend.

anneliesdj schreef:Schutting dicht maken lijkt me 2 vliegen in één klap, jij geen last van gegluur en gezeur, buurman niet van jouw hond. Probleem opgelost toch?
Dat je hond niets doet als jij erbij bent zegt niet zoveel, meeste honden zijn veel waakser als baasje weg is en ik geloof best dat een hond dan raar kan doen tegen iemand die achter een schutting aan het rommelen is. En wie weet roept de buurman wel tegen de hond op een manier wat de hond alleen maar opjut. Als je het echt wilt weten moet je een keer een camera ophangen, lijkt me vrij simpel te doen.
Dat gezegd hebbende, waarom neem je je hond niet gewoon mee als je naar je ouders gaat om daar in de tuin te liggen? Lost ook alle problemen op en lijkt me voor de hond ook leuker.
.