Hoi iedereen.er is nog geen een pup besproken.dus zoek zeker nog baasjes.zoek wel serieuse mensen,die weten wat het is om een hond te hebben.die er ook tijd in steken en er leuke dingen mee doet.pups zijn leuk om te zien,maar bv pepper heeft ons vaak dingen kapot gemaakt ze was een hout knager dus ook keukenkastjes waren de pineut.terwijl ze genoeg bijt spulletjes had.nu is ze super fijn en de ideaalste hond.maar ik wil dat iedereen zich realiseerd dat pups ook tijd en energie kosten en dingen kunnen slopen.pepper is wel altijd heel fijn met de paarden en andere dieren,zo gaat ze ook heel graag mee op de koets.zal straks foto posten van afgelopen maandag.dus als iemand echt intressen heeft en er zeker achter staat,weet wat het inhoud.kun je op de puplijst komen.groetjes
Whoow geweldig! Dat wil ik later ook, lekker koetsen en het hondje mag dan ook mee! Koets heb ik al, hond nog niet
Ik weet wat het inhoud, en ik heb er op dit moment helaas de tijd niet voor.. Als het een jaar later was geweest dan had ik zeker interesse gehad. Zit op dit moment in een drukke periode, en die gaat nog zeker half jaar/drie kwart jaar duren.. Is niet ideaal voor een pup Wel goed om te lezen dat jij er zo strikt in bent! Hopelijk vind je een leuk huisje voor de pups. Ga je er zelf ook nog 1 houden?
keona
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-14 22:45
Uit dit nest willen we geen houden over 1jr willen we nog 1 nest doen,dit is waarschijnlijk ook gewoon het laatste nest.en daar willen we een teefje uit houden.waarschijnlijk word het de zelfde combi,als de pups goed gaan bevallen.
Oww wat super dat ik dit topic nog optijd zie!! Ik ben zo verliefd op dit ras! Ik volg mee! En nadat onze border collie vorig jaar op 15jarige leeftijd overleden is moet ik nu wel heeeel erg uitkijken dat ik niet compleet verliefd word en een pup kom halen
Ooooh red merle Aussies Zucht... waarom zijn wij nou niet zo welgesteld dat ik niet meer (zoveel) zou hoeven te werken want dan had ik al lang een Aussie in huis gehad. Geweldige honden
hoop dat ik ze dan ook zie over een jaar. Nu niet de tijd ervoor ander had ik er graag eentje gewild vind het echt geweldige honden! Heb nu een toller en straks als ik op me eigen ga wil ik er een maatje bij voor hem.
keona
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-14 09:35
Het zou inderdaad leuk zijn ,als er pups bij bokkers kwamen.dan kun je ze iets makkelijker volgen. nu ga ik ook proberen om ze te volgen en contakt tehouden.ook wil ik een puppy reunie organiseren zodat je alle pups bij elaar terug kunt zien.
Gegeliciteerd ts! Ik vind dat zon mooie honden. Alleen wel met staart. Hoe komt het eigenlijk dat sommige met en sommige zonder zijn? Ik weet namelijk dat kort aangeboren is en niet gecoupeerd maar vroeg me af waarom sommige wel en andere niet?