Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Letitia1991 schreef:Het is maar een drolletje hoorIk kies voor zoveel dingen niet waar andere mensen en hun aanhang toch voor zorgen dat ik er mee te maken krijg, als ik (en anderen) van alles zo'n probleem moet gaan maken...
![]()
Overdrijven is ook een vak natuurlijk.

over biased thinking gesproken. O ja, en menselijkheid.
Sammie schreef:Tja sorry hoor, ik ben helemaal tegen kattenspijkers en gif en weet ik het wat en helemaal voor verdraagzaamheid richting een (buiten)kat. Maar ik snap de vergelijking met een kattendrol vs. paardendrol toch ook niet helemaal.. Ik zou zelf ook niet blij worden van een hoop katten-, honden- of weet ik het wat voor stront van een andermans dier. Ik heb zelf paarden, maar de stront die manege hier in de straat laat liggen vind ik ook asociaal en daar erg ik mij ook groen en geel aan. Als je pech hebt grenst je tuin aan het territorium van 5 andere katten en heb je echt bergen met andermans stront. Dan graai je niet even in een ander drolletje, dan heb je gewoon een wc als tuin..
secricible schreef:Bijzonder hoe mensen krom recht kunnen breien. Hoe denk ej dat rauwe groentes besmet worden met toxoplasmose? Juist, door besmet te worden met kattenstront. De kans is groot bij je moestuintje omdat de buurvrouw niet haar verantwoordelijkheid neemt en haar katten in jou tuin laat schijten. Bij groente uit de supermarkt is de kans al een heel stuk kleiner.
Bovendien door groentes te wassen verklein ej die kans nogmaals tot nihil...
Bijzonder ook hoe je alleen reageert op datgene waar je op wil reageren en tegenvragen compleet negeert. Maar goed dat jij mijn buurvrouw niet bent...
ja wie weet scheiten ze in je tuin
gewoon op een manier hoe je elk levend wezen kan behandelen, ook voor mensenworden weleens stroomdraadjes geplaatst in bv natuurgebieden. De bokkers die levende wezens bewust pijn willen doen, te erg voor woorden. _lies_ schreef:Cool, volgende keer als een kindje uit de buurt in mijn voortuin zijn bal haalt, ga ik hem ook bekogelen met stenen uit een katapult, of hem op de tegels neersmijten of afschieten! Je kinderen hoor je bij je te houden! Bloemetjes worden vaak genoeg geplet, ik ben er zat van en volgens bokt mag je levende wezens pijnigen dus woehoe ik ga meteen een luchtbuks aanschaffen en een katapult!!
hoe kan jij jezelf serieus nemen