betadine schreef:Amiigo schreef:Wow echtals onze Jack dat zou doen dan sleep ik hem aan z'n nekvel z'n bench uit! Desnoods met een handschoen
same here
Ik pakte heel die bench op en rammelde die even goed heen en weer is ie nou besodemieterd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie1
[quote="betadine schreef:Amiigo schreef:Wow echtals onze Jack dat zou doen dan sleep ik hem aan z'n nekvel z'n bench uit! Desnoods met een handschoen
same here
[/quote]

leestmee schreef:Hier een die graag shag van de grond likt. En je bier ben je ook kwijt als je niet oplet.
Naast mijn eerdere post doet ze dit dus ook.
MissChrys schreef:Plakjes worst op muizenvallen leggen en die op het aanrecht of op de tafel zetten. Zo leren ze gelijk dat ze van eten af moeten blijven en op welke plekken...
Klinkt een beetje zielig en hardhandig, maar eenmaal begonnen aan jatten leren ze het meestal niet snel meer af...
LukieBradley schreef:Ik zou het nu niet meer doen maar ik snap je reacties :p
Die hond lijkt alleen in een soort psychose ofzo te raken dus hij geeft om zulke dingen niks, tenzij je dus je hand opheft oid en doet alsof je wil schoppen of slaan dan kruipt ze in mekaar.
Maar wil je echt Tot haar Door dringen is rust het sleutelwoord.
Net als bij mensen geloof ik ook dat sommige dieren niet helemaal te helpen zijn.
Maar je merkt het pas als je ze in huis hebt
We hebben haar weleens weg willen doen toen het heel erg was maar ik geloofde Nooit dat dat de oplossing was.
Nee hoor, laat haar dan maar af en toe een appel kroos pikken
Je leert ermee Omgaan