Nee als we de kittens (of een ander poezenbeest) in huis halen.
Dan komt er in de schuur een mandje, bakje voer en water (ik wil eigenlijk op vaste tijden voeren in de hoop dat ze die snel genoeg kennen en ik ze dus een paar keer daags sowieso zie aan kan halen en ze kan controleren op ziektes.)
Ze zullen ontwormt, geënt, gechipt etc worden.
Ze zijn pas net geboren dus binnen +/- 8 weken staan ze hier niet.
Ik ga nog info inwinnen om er tuin katten van te maken, hoe de tuin kat vriendelijk maken en hoe ik ze puur en alleen in de tuin houd. Want idd andere mensen moeten eigenlijk geen last hebben van onze poezels. Al denk ik persoonlijk dat dat hier niet snel gebeurd.
Bijna iedereen heeft hier katten en ik ken geen mensen met vogels of een vijver in de tuin

De kittens worden geholpen zodat we geen mini poezels zullen krijgen of dat onze kater ergens anders poesenkinderen maakt.
Hubs wil een mooi hokje/mandje/plekje maken in de schuur waar het warm is. Waarschijnlijk aan de muur van de schuur zodat ze lekker op hoogte zitten.
Misschien wat leuke obstakels in de tuin waar ze op kunnen spelen of liggen.
Maar we hebben nog niet besloten, ik lees veel op het internet.
Win wat informatie in. Maar dat vind ik sowieso leuk.
We zijn er nog niet over uit.
We denken er rustig over na.
Als de kittens eventueel al weg zijn kunnen we altijd verder kijken of gewoon afwachten tot er weer poesjes op ons pad komen.

Mijn opa en oma hadden dat vroeger ook met een luikje in de schuur. Ook om de reden dat mijn opa heel allergisch is voor katten. Bij ons op stal hebben we ook katten lopen die nooit binnen komen en die hebben een prima leven en ze zijn ook goed aan te halen.