Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zelf heb ik er hier geen tijd voor door me hele dierentehuis hier haha maar ze blijven leuk om naar te kijken
of zijn ze solitair? Mioux schreef:ja je zal die weinig zien denk ik,daar vind ik ene kant fretjes ook zo leuk,overdag zijn ze ook actief (al is het na het spelen vaak wel dutjes tijd etc)
Hun kamer grenst aan de mijne 
je hebt wel even een hele vreemde luxe positie. Heb je al aan een landschildpad gedacht? Zo'n bak als die?? Daar worden ze echt wel heel gelukkig van. Ze zijn leuk om te houden, en er zijn soorten die geen winterrust nodig hebben. GamblersCup schreef:love_western, wat kinderachtig om privé conversaties online te zetten. Het topic gaat om de vraag wat er voor dier in het hok kan, niet om handelconversaties voor een slang online te zetten. Doe dat maar lekker via pb. Ik heb er ook op getemt.
GamblersCup schreef:love_western, wat kinderachtig om privé conversaties online te zetten. Het topic gaat om de vraag wat er voor dier in het hok kan, niet om handelconversaties voor een slang online te zetten. Doe dat maar lekker via pb. Ik heb er ook op getemt.
Emita schreef:GamblersCup schreef:love_western, wat kinderachtig om privé conversaties online te zetten. Het topic gaat om de vraag wat er voor dier in het hok kan, niet om handelconversaties voor een slang online te zetten. Doe dat maar lekker via pb. Ik heb er ook op getemt.
Eens. Ik heb ook getemd. Je hoort geen priveberichten zomaar openbaar te zetten, vind het ronduit asociaal en gemeen.
love_western schreef:Ik heb ze van een openbare forum afgehaald
. Pas op, want deze bijten dus zeker weten wél (hoewel de Rode teju het makkelijkst schijnt te zijn), vooral in de maanden waarin je ze handtam gaat maken
.
Ben even aan het inlezen
.